  • Data: 2004-02-05 01:27:07
    Temat: Re: Bank i pieniądze które mi się nie należą...
    Od: Filip K <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MiHaU napisał:

    > Jezeli je szybko wydasz teoretycznie nie wiedzac, ze przywlaszczyles cudze
    > pieniadze, to nie jest Twoja wina i sa Twoje...

    Jestes tego pewien, ze musi je szybko wybrac z banku?! Ja slyszalem o
    czyms takim, ze bank nie moze cofnac dokonanego przelewu, ani nie ponosi
    odpowiedzialnosci zadnej ta osoba, do ktorej zostaly przelane pieniadze,
    ale glowy nie daje czy tak jest faktycznie. Prosze o poprawienie mnie,
    jesli nie mam racji.

    Filip - gg: 11062
    @ - Przy odpowiadaniu na maila usun 1937