    From: "Andrew" <anbereda(FUCkspam)@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Banik i przelewy...
    Date: Tue, 31 May 2005 21:20:16 +0200

    Przemek wrote:
    > Jeśli poszedłem do banku i przelałem pieniądze z mojego konta na konto
    > kolego, to po jakim czasie pieniądze powinny się znaleść na koncie
    > kolegi ??
    >
    > Wykonałem tą operację na 5 minut przed zamknięciem banku, i
    > powiedziano mi że zostanie to zrobione na dzień następny i jeśli chce
    > to rano mogę przyjechać po potwierdzenie przelewu, a jeśli nie to
    > zostanie ono mi przysłane pocztą wraz z rachunkiem.
    > Od tej wizyty w banku mineło około 24 godziny, a pieniędzy nie ma na
    > kącie kolegi...
    > to normalne ?

    No raczej nie normalne, dowiedz się w banku czy Tobie z konta te pieniądze
    zniknęły.

    > i jeszcze jdno.....:

    > Jak pomyliłem jakieś cyferki w numerze konta to kasa przepadła ???

    Pomyłka jest bardzo mało prawdopodobna i z reguły powoduje powstanie
    nieprawidłowego numeru konta, który jest następnie odrzucany pzrez system.
    Gdybyś jednak w jakiś przedziwny sposób myląc się stworzył poprawny numer
    zawsze pozostaje reklamacja.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrew

    "(...) przychodzi kiedyś taki czas, gdy trzeba albo srać, albo
    oswobodzić wychodek."
    A. Sapkowski, Pani Jeziora.