  • 1. Data: 2013-08-27 10:32:07
    Temat: Bandytyzm trwa nadal
    Od: Grzegorz Niedźwiecki <l...@p...fm>

    http://3obieg.pl/bandytyzm-trwa-nadal

  • 2. Data: 2013-08-27 10:45:30
    Temat: Re: Bandytyzm trwa nadal
    Od: "Bereza" <C...@i...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <l...@p...fm> napisal w wiadomosci
    news:679d5b13-596b-45e6-a718-bf7792358559@googlegrou
    ps.com...
    > http://3obieg.pl/bandytyzm-trwa-nadal

    ten gosc ma jakies zaburzenia, bo ciezko zrozumiec o co chodzi...

    BK

  • 3. Data: 2013-08-27 13:53:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Grzegorz Niedzwiecki wrote:
    > http://3obieg.pl/bandytyzm-trwa-nadal

    ale o so chodzi... jakbym byl sedziom to by mi sie chyba nie chcialo tego
    czytac i starac sie zrozumiec logiki tego dokumentu.

  • 4. Data: 2013-08-27 13:57:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2013 13:53, Marek Dyjor pisze:
    > Grzegorz Niedzwiecki wrote:

    > ale o so chodzi... jakbym byl sedziom to by mi sie chyba nie chcialo
    > tego czytac i starac sie zrozumiec logiki tego dokumentu.

    Karmisz trolla.

  • 5. Data: 2013-08-27 13:58:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Karmisz trolla.

    a co, głodny jesteś i boisz sie że dla ciebie nie starczy ;-)

  • 6. Data: 2013-08-27 14:01:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2013 13:58, Marek Dyjor pisze:

    > a co, głodny jesteś i boisz sie że dla ciebie nie starczy ;-)

    Że tak zacytuję klasyczną już komedię: fakju, kartoflu zapyziały!

  • 7. Data: 2013-08-27 17:30:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Że tak zacytuję klasyczną już komedię: fakju, kartoflu zapyziały!

    agresja....

  • 8. Data: 2013-08-27 21:33:31
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2013 10:32:07 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niedźwiecki
    napisał:
    > http://3obieg.pl/bandytyzm-trwa-nadal

    Bekon - a na tym zdjeciu to jest wiezienie, czy cos innego ?