  • Data: 2021-03-26 13:48:57
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:605cb0b9$0$543$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 25.03.2021 o 14:00, J.F. pisze:

    >Nie wolno. Twierdzę, ze nie ma legitymowań ebz powodu.

    w zasadzie sie zgodze.
    Pytanie tylko czy przestepstwo stanowi legitymowanie z powodu:
    -policjantowi sie nudzi,
    -komendant nalozyl miesieczna norme - 100 wylegitymowanych,
    -obywatel wedruje w pochodzie "kobiet",
    -obywatel ma na samochodzie namalowanych 8 gwiazdek
    -obywatel sie wydaje policjantowi podejrzany ...
    -obywatel jedzie rowerem w zimie ...
    itp.

    >Skąd ja mam wiedzieć, czemu dany konkretny policjant legitymuje daną
    >konkretną osobę.

    No jak to skad - ze slow podanych przez policjanta jako powod :-P

    J.