  • Data: 2021-03-22 21:05:43
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6058c245$0$519$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 22.03.2021 o 07:48, Tomasz Kaczanowski pisze:

    >Właśnie w tym problem, ze robert nie rozumie, że "nękam przeciwników
    >politycznych na rozkaz, ale mogę zmyślić powód więc dopóki mi nie
    >udowodnią to jestem w prawie" jest równie dobry jak "pierdolnołem
    >kulona od tyłu cegłówką, tak sprytnie, że mnie nie zidentyfikowali
    >więc dopóki mi nie udowodnią to jestem w prawie"
    >Przykład celowo drastyczny.

    Albo i nie drastyczny - nie zawsze sie trafi na slabe Julki :-)

    https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/protes
    t-przeciwnikow-obostrzen-policjant-w-niebezpiecznej-
    sytuacji/7n7snwg,79cfc278
    https://youtu.be/iKWrMTgL14c

    A co ciekawe ... po paru latach obywatel sie okaze zasluzonym
    dzialaczem, a policjant ... obetnie mu sie emeryture

    J.