    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Date: Tue, 9 Mar 2021 09:12:07 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <s25mk2$1tpj$1@gioia.aioe.org>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 08-03-2021 o 19:43, Budzik napisał:

    > Proszę cie, nie zarzucaj mi ze sie nie interesuje.
    > To raczej kamyczek do ogródka twojego twierdzenia "lekarze mowili".
    > Otóz przez długi czas mowiono ze bezobjawowi tez zarazaja.
    > Teraz rzeczywiście czytam ze przenosza rzadko (co nie znaczy ze wcale)
    > Ale z drugiej strony czytałem ze np dzieci pomimo tego ze sporadycznie
    > maja objawy, przenosza wirusa skuteczniej niz dorosli.

    A ja czytałem i słyszałem, że dzieci do ok 10 lat bardzo rzadko
    przenoszą. Tak prawdopodobieństwo jest zawsze, ale jest małe, na tyle
    małe, ze ciężko nawet stwierdzić że rzeczywiście przenoszą je dzieci, a
    nie np nie za pomocą jakiś przedmiotów itp...

    Dużymi wektorami przeniesień są ponoc dopiero nastolatki. Przynajmniej
    wg części lekarzy.

    Jeśli zaś chodzi o to co się mówi, a co jest prawdą, to na początku
    polecanego filmu ten niemiecki lekarz pracujący w Tajlandii mówi, że to
    co oni wiedzieli w lutym, ze zdziwieniem słyszeli, ze oficjalne źródła
    odkrywają rzeczy,które były oczywiste wcześniej. Zresztą u nas też tak
    jest. W marcu pamiętam kilka wypowiedzi Dra. Grzesiowskiego, kiedy
    wyraźnie mówił, że większość z nas zachoruje niezależnie od wszystkiego,
    a choroba z nami będzie przez co najmniej 8 lat, jeśli nie do końca
    świata i że musimy nauczyć się żyć z nią normalnie. teraz jest większym
    panikarzem i to gdy wiemy o wiele więcej - dostał posadę, to zmienił
    zdanie? Ale podobne rzeczy mówił profesor Kuna, o tym co mówi dr Hałat
    nawet nie wspomnę, bo on jest już dość mocnym ekscentrykiem, choć
    niewykluczone, że może mieć rację.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl