  • Data: 2021-03-06 23:34:57
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik napisał(a) :
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Ty masz problem z czytaniem czy celowo wybierasz czesc danych?
    > Na razie ogromna czesc szczepien była wykonana przy pomocy szczepionek
    > Pfizera, potem moderna, astry było najmniej.
    > Z drugiej strony maseczek mamy tez wiele rodzajów a ty bierzesz do
    > rzwazan jakis idealistyczny wynik maseczki i to własciwie nie wiesz
    > której, zapewne takiej której 99% ludzi nie stosuje.
    > To moze chciaz zrób chociaz jakas srednia, zeby jakies minimum
    > obiektywizmu zachowac?

    > Alez to sa ogolnodostepne dane.
> [...]

    Tą liczbą nadmiarowych zgonów też się manipuluje. Już pisałem
    kiedyś, że od marca do grudnia nie odbyło się ok. 500 000 badań
    lekarskich na wykrywanie najbardziej niebezpiecznych chorób, w tym raka
    https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-mniej-badan-dia
    gnostycznych-w-dobie-pandemii-to-dane-o-ktorych-sie-
    nie-mowi-6588679876238144a
    Ci ludzie właśnie teraz umierają. Bo albo ich nie przyjęto, albo
    bali się iść na badania.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65