  • Data: 2021-03-05 19:47:48
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.03.2021 o 17:59, Budzik pisze:

    > Hmm... Mozesz podac zródło które podwazałoby ponad 90% skutecznosc
    > szczepionek Pfizera czy Moderny?

    Nie śledzę tego, czym się szczepi poszczególne grupy, ale ta
    szczepionka, którą szczepią nauczycieli poniżej 50-tego roku życia
    podobno ma 50% skuteczności. Ale jak nawet ma 90%, to nadal w połączeniu
    z maseczką daje kilka procent więcej.

    > Maseczka 90%? Ale jaka? I znow - moge prosić o zrodło?

    Przecież napisałem. Minister to powiedział w telewizji. Zdaje się
    wczoraj, albo najdalej w środę.

    > Chetnie poczytam o tej skutecznosci maseczek.

    Co Cię przed tym powstrzymuje?

    > Ale zakładam ze to sa dane o jakiejs laboratoryjnej skurtecznosci? Bo
    > raczej nie dane oparte na tym co widze na ulicy czyli tak podstawowe
    > błędy jak: - gmeranie przy maseczce brutfymi rekoma - brak
    > dezynfekcji rak przy zakładaniu i zdejmowaniu - noszenie wielokrotnie
    > tej samej maseczki - noszenie cieniutkich maseczek materiałowych -
    > noszenie maseczek delikatnie przylegajacych do twarzy.> reasumujac - na czym
    opierasz swoja teze?

    Patrz wyżej :-)

    > Pomijam fakt ze nawet jezeli maseczki miałyby 120% skutecznosci to
    > imo i tak trzeba obowiazek ich noszenia nałozyc w sposób zgodny z
    > prawem. Przy czym oczywiscie nie powinno to byś specjalnie trudne
    > skoro sprawa byłaby tak bezdyskusyjna, prawda?

    Ależ oczywiście. To już jest osobna sprawa i nie podlega dyskusji. Tylko
    trochę inaczej wygląda wprowadzanie obowiązku z naruszeniem prawa, jeśli
    przekonamy społeczeństw, ze to ma sens, a jak nie dość, ze wygląda to na
    jakąś improwizację, to jeszcze jest bezprawne.

    Jakby minister, czy Prezydent wyszedł i powiedział, ze powiedzmy taki,
    albo inny naukowiec zbadał i trzeba robić to, to i to, to podejrzewam,
    że większość mądrych ludzi by się do tego stosowała i żadnych kar by nie
    trzeba było. Idioci by wyginęli i generalnie podniosło by się IQ
    społeczeństwa. Ale jak co tydzień mówią co innego, to mam podstawy
    sadzić, że nie mają żadnego pojęcia o tym, o czym opowiadają. W tym jest
    problem. Tryb, a jakim obostrzenia wprowadzają, to już jest drugoplanowy
    problem.

    --
    Robert Tomasik