  • 41. Data: 2019-03-09 00:50:36
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Kolor, marka? Musieliby chyba mieć kolekcję tablic.

    Mnie bardziej interesuje co z naklejką na przedniej szybie?
    Tą z właściwym numerem rejestracyjnym.
    Listkiem zaklejają czy ten pomysł o sezonowaniu przez 200 dni
    jest głupi.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2019-03-09 03:43:00
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-08, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

    > Mnie bardziej interesuje co z naklejką na przedniej szybie?
    > Tą z właściwym numerem rejestracyjnym.
    > Listkiem zaklejają czy ten pomysł o sezonowaniu przez 200 dni
    > jest głupi.

    No właśnie, jeszcze naklejka.

    --
    Marcin

  • 43. Data: 2019-03-09 05:04:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > No właśnie, jeszcze naklejka.

    Naprawdę to takie testowe zostawienie auta na parkingu trwa klika dni
    i ma na celu sprawdzenie czy pojazd nie ma lokalizatora.
    Jak ma to właściciel go znajdzie, jak nie ma to po trzech dniach
    złodziej go bezpiecznie zabiera do dziupli.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2019-03-09 20:18:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 5 Mar 2019 14:35:08 +0100, u2 <u...@o...pl> wrote:

    >jak są wycieki płynów to zabierze go straż pożarna,
    Straż pożarna nie wywozi wraków.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 45. Data: 2019-03-10 06:15:32
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.03.2019 o 20:18, WAM pisze:

    > Straż pożarna nie wywozi wraków.

    oczywiście że wywozi, daje dyspozycje że zagraża środowisku i holownik
    usuwa:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 46. Data: 2019-03-10 17:50:22
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    W dniu piątek, 8 marca 2019 10:00:51 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
    > warto kliknąć na KMZB, krajową mapę zagrożeń bezpieczeństwa, zła
    > organizacja ruchu jak najbardziej jest w katalogu zgłoszeń:)
    Zgłosiłem przez KMZB a także mailowo do Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Krk oraz do
    Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
    Czyli zrobiłem dużo ruchu a zobaczę co z tego wyniknie.

  • 47. Data: 2019-03-10 18:15:57
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.03.2019 o 17:50, Witold Z. pisze:

    > Zgłosiłem przez KMZB a także mailowo do Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Krk oraz do
    Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
    > Czyli zrobiłem dużo ruchu a zobaczę co z tego wyniknie.

    jest coś takiego jak zaśmiecanie w kodeksie wykroczeń, jeśli samochód
    stoi opuszczony i niszczeje to zaśmieca:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 48. Data: 2019-03-10 19:29:39
    Od: p...@g...com

    Jeśli faktycznie porzucone to nie wiem w czym problem:

    http://szczecin.naszemiasto.pl/artykul/ruszyla-akcja
    -widzisz-wrak-daj-znak,3034678,art,t,id,tm.html

  • 49. Data: 2019-03-10 19:58:52
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 10 marca 2019 19:29:41 UTC+1 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    Krew zalewa jak się czyta takie coś:
    "Zdarzyło się, że właściciele po wezwaniu samodzielnie usuwali swój ZAPOMNIANY pojazd
    lub zlecali to ,,złomiarzom"".
    A czy nie mogli ci z...rani właściciele sami odholować pojazd gdy przestali go
    używać? Trzeba było im przypominać? To się chyba nazywa postawa aspołeczna.
    Inna rzecz, ze raczej nie istnieje kryterium oceny czy mamy do czynienia z wrakiem
    czy nie.
    W strefach płatnego parkowania właściciele są niejako zmuszeni do pozbywania się
    nieużywanych aut. Dlatego teraz podrzucają swoje "nieużywane cudeńka" innym ludziom
    pod płot czy pod okna, ale poza strefy płatnego parkowania. Mega aspołeczne
    zachowanie.

  • 50. Data: 2019-03-23 00:28:24
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 10 Mar 2019 06:15:32 +0100, u2 <u...@o...pl> wrote:

    >oczywiście że wywozi, daje dyspozycje że zagraża środowisku i holownik
    >usuwa:)
    Holownik straży pożarnej? ROTFL.

    WAM