  • 81. Data: 2019-04-12 03:42:43
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 8 Apr 2019 15:41:40 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > To się ucieszy że jeszcze coś zostało, albo i nie.

    Juz zapomniales, jak to ladnych wiele lat temu policjanci po godzinach
    dorabiali na parkingu ?
    Mozna wpasc.

    > Bez przesady.

    Mnie tam smierdzi niezaplaconym podatkiem VAT :-)

    > Gratis było za przechowanie auta idącego na złom.
    > Właścicielowi jak nie chce oddać/sprzedać na złom rachunek
    > można jak najbardziej wystawić.

    Trafi na jakiegos prawnika i kto pokryje koszta - Ty ?

    > Nie trzeba. Ukradli jak stal na ulicy/parkingu.

    A w protokole przekazania nie ma :-)

    > I nie można wyrejestrować bez sprzedaży lub złomowania zapomniałeś
    > dopisać.
    > Ale kiedyś można było wyrejestrować, dzisiaj można kupić i nie
    > zarejestrować i takie auto może sobie stać na posesji bez OC.

    Ale za granica, czy takie dawno temu wyrejestrowane ?
    Te drugie to jakis nieistotny promil promila.

    > Pierwsze słyszę że solidarnie.

    To poszukaj jeszcze raz

    > kolejna sprawa to jakby ktoś chciał szarpać właściciela to sprawa
    > skończy się w sądzie a tam dowalą złodziejowi a nie właścicielowi.
    > Sprawdzić czy nie zasłużony działacz rządzącej partii. :-)

    > Ale tam parking nie będzie płatny i nie będzie obowiązku ubezpieczenia.

    Parking moze i bezplatny, ale ubezpieczac trzeba.

    > Bo nie dotyczy.
    > Jak faktycznie przeleżę kilka lat jako warzywo to ten samochód

    A jak tylko 7 miesiecy ?

    > i tak stanie się figę warty.

    Dlatego nie bedzie zle, jak gmina przejmie, sprzeda, a potem odda
    pieniadze. Ale musi uczciwie sprzedac :-)

    J.

  • 82. Data: 2019-04-12 14:59:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-04-12 o 03:42, J.F. pisze:

    > Juz zapomniales, jak to ladnych wiele lat temu policjanci po godzinach
    > dorabiali na parkingu ?
    > Mozna wpasc.

    Nie można, złomiarz sobie wymontował przez pół roku przydatne części
    i tylko cały zapis monitoringu za ten okres mógłby go pogrążyć.
    W pozostałych przypadkach "ja taki dostałem i co mi pan zrobi".

    > Mnie tam smierdzi niezaplaconym podatkiem VAT :-)

    To przetrzyj nos.

    > Trafi na jakiegos prawnika i kto pokryje koszta - Ty ?

    Właściciel.
    W końcu samochód stał na strzeżonym parkingu którego koszt miało
    pokryć jego części po złomowaniu. :-)

    > A w protokole przekazania nie ma :-)

    Jest że dnia xx/xx/xxxx przywieziono fioletowe audi o numerach xxx
    z ul. kolorowej. Samochodu nie ważono i nie otwierano.

    > Ale za granica, czy takie dawno temu wyrejestrowane ?
    > Te drugie to jakis nieistotny promil promila.

    Wyrejestrowane i jeszcze nie zarejestrowane.

    > To poszukaj jeszcze raz

    Poszukam.

    > Parking moze i bezplatny, ale ubezpieczac trzeba.

    Jeśli nie jest to parkin publiczny to nie trzeba.
    Skład złomu nie jest parkingiem publicznym.

    > A jak tylko 7 miesiecy ?

    "A jakby wasza matka tędy szła w przyszłości".

    > Dlatego nie bedzie zle, jak gmina przejmie, sprzeda, a potem odda
    > pieniadze. Ale musi uczciwie sprzedac :-)

    Ile znasz przypadków że auto stało na ulicy i zostało złomowane
    bo właściciel leżał w śpiączce?

    Pozdrawiam

  • 83. Data: 2019-04-14 20:43:31
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    W dniu piątek, 5 kwietnia 2019 21:06:34 UTC+2 użytkownik Witold Z. napisał:
    > Napiszę dla porządku jak się ten konkretny przypadek rozwinął. Zgłosiłem fakt
    długotrwałego blokowania skrzyżowania przez auto:
    > 1. Przez internet do KMZB (Krajowa Mapa Zagrożeń Bezpieczeństwa) - do dzisiaj brak
    odpowiedzi
    > 2. Mailowo do KWP Wydział Ruchu Drogowego - brak odpowiedzi
    > 3. Mailowo do zarządcy drogi
    >
    > Od Zarządcy drogi dość szybko dostałem odpowiedź, że jest to droga wewnętrzna i na
    tej kategorii dróg nie wszystkie przepisy kodeksu drogowego się stosuje, m. in.
    parkowanie bliżej niż 10 m od skrzyżowania jest możliwe. Czyli znak stoi prawidłowo.
    Więc przesłałem im 3 filmy, na których było widać jaką ekwilibrystykę muszą wykazywać
    kierowcy na tym skrzyżowaniu aby ominąć zawalidrogę-auto. Łącznie z sytuacjami kiedy
    kierowcy byli zmuszeni przejść z ruchu prawostronnego na lewostronny. Od zarządcy
    drogi wróciła odpowiedź, że nie widzą problemu i podtrzymują poprzednią decyzję,
    czyli znaku nie ruszą.
    > Pisanie do urzędów nie ma sensu bez względu na kategorię sprawy. Tak uważałem od
    samego początku.
    > 2 tygodnie temu laweta zabrała to auto. Mam wrażenie, że jednak właściciel je
    odholował gdyż przy lawecie nie było widać żadnego strażnika miejskiego a jedynie
    gościa, który wsiadł do auta i wjechał nim na lawetę. Tyle.

    Z Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Policji przyszedł uprzejmy maila a w nim
    "Oznakowanie miejsc parkingowych na ul. X w odległości 5 metrów od połączenia z ul. Y
    może powodować utrudnienia a nawet blokowanie ruchu pojazdów. Mając na uwadze
    powyższe zwróciliśmy się do Zarządcy drogi z prośbą o przesunięcie miejsc
    parkingowych na ul. X co najmniej 10 metrów od ul. Y". No i teraz fajnie. Zarządca 2
    razy spuścił mnie na drzewo a tu nagle Policja zwraca się do niego z identyczną
    prośbą jak moja. Czy Zarządca drogi spuści Policję na drzewo tak jak mnie?

  • 84. Data: 2019-04-14 21:59:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.04.2019 o 20:43, Witold Z. pisze:
> [...]
    prośbą jak moja. Czy Zarządca drogi spuści Policję na drzewo tak jak mnie?

    bynajmniej, Policja ma głos współdecydujący odnośnie organizacji ruchu,
    innymi słowy wszelkie projekty organizacji ruchu drogowego muszą być
    współ-zatwierdzone przez Policję:):)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 85. Data: 2019-04-15 16:56:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >bynajmniej, Policja ma głos współdecydujący odnośnie organizacji
    >ruchu, innymi słowy wszelkie projekty organizacji ruchu drogowego
    >muszą być współ-zatwierdzone przez Policję:):)

    Chcesz powiedziec, ze najpiew zatwierdzili ten parking w odleglosci
    5m, a teraz domagaja sie przesuniecia ? :-)

    A swoja droga ... co to za miejsca, bo na oko ... 5m to dosc sporo ...
    uzasadnili utrudnienia i blokowanie :-)

    J.

  • 86. Data: 2019-04-15 22:15:19
    Od: "Witold Z." <s...@g...com>

    Proszę bardzo tytułem wyjaśnień: czy 5 metrów to dużo czy mało i dlaczego policja
    zmieniła zdanie ;-)
    Pojazdu blokującego przejazd nie widać (tylko górna krawędź dachu jest widoczna pod
    napisem Kam1).
    https://drive.google.com/drive/folders/118UDTtcT5UUZ
    z7qpfLLav0SatzbqHzIB?usp=sharing

  • 87. Data: 2019-04-16 16:06:25
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.04.2019 o 22:15, Witold Z. pisze:
> [...]
    zmieniła zdanie ;-)
    > Pojazdu blokującego przejazd nie widać (tylko górna krawędź dachu jest widoczna pod

    fajny domek, dużo artystycznej zieleni:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"