    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <q8d5jt$4vp$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <q8dv48$sui$1@node1.news.atman.pl>
    <5cab19b3$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <q8f9mv$5pn$1@node1.news.atman.pl>
    <5cab307c$0$489$65785112@news.neostrada.pl>
    <q8fj3j$ff7$1@node1.news.atman.pl>
    Date: Fri, 12 Apr 2019 03:42:43 +0200

    Dnia Mon, 8 Apr 2019 15:41:40 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > To się ucieszy że jeszcze coś zostało, albo i nie.

    Juz zapomniales, jak to ladnych wiele lat temu policjanci po godzinach
    dorabiali na parkingu ?
    Mozna wpasc.

    > Bez przesady.

    Mnie tam smierdzi niezaplaconym podatkiem VAT :-)

    > Gratis było za przechowanie auta idącego na złom.
    > Właścicielowi jak nie chce oddać/sprzedać na złom rachunek
    > można jak najbardziej wystawić.

    Trafi na jakiegos prawnika i kto pokryje koszta - Ty ?

    > Nie trzeba. Ukradli jak stal na ulicy/parkingu.

    A w protokole przekazania nie ma :-)

    > I nie można wyrejestrować bez sprzedaży lub złomowania zapomniałeś
    > dopisać.
    > Ale kiedyś można było wyrejestrować, dzisiaj można kupić i nie
    > zarejestrować i takie auto może sobie stać na posesji bez OC.

    Ale za granica, czy takie dawno temu wyrejestrowane ?
    Te drugie to jakis nieistotny promil promila.

    > Pierwsze słyszę że solidarnie.

    To poszukaj jeszcze raz

    > kolejna sprawa to jakby ktoś chciał szarpać właściciela to sprawa
    > skończy się w sądzie a tam dowalą złodziejowi a nie właścicielowi.
    > Sprawdzić czy nie zasłużony działacz rządzącej partii. :-)

    > Ale tam parking nie będzie płatny i nie będzie obowiązku ubezpieczenia.

    Parking moze i bezplatny, ale ubezpieczac trzeba.

    > Bo nie dotyczy.
    > Jak faktycznie przeleżę kilka lat jako warzywo to ten samochód

    A jak tylko 7 miesiecy ?

    > i tak stanie się figę warty.

    Dlatego nie bedzie zle, jak gmina przejmie, sprzeda, a potem odda
    pieniadze. Ale musi uczciwie sprzedac :-)

    J.