  • Data: 2019-04-05 20:37:36
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q87v8f$5t6$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-05 o 17:24, J.F. pisze:

    >Władze na złom (który udaje że utylizuje) a prowadzący szrot może
    >części
    >lub całość sprzedać.

    >Raczej muszą na złom.

    https://www.rp.pl/Administracja/312029992-Kiedy-gmin
    a-przejmuje-porzucony-samochod.html

    -gmina przejmuje po pol roku, chyba, ze tam jakis wyjatek jest,
    -cos tam o przyczynach niezaleznych ... to moze lepiej sprzedac na
    licytacji, zeby moc oddac pieniadze, jak sie okaze, ze bezprawnie
    zabrano.

    P.S. Tam, gdzie obowiazuje PORD ... a co ma zrobic np sklep czy
    parking platny ?

    >A co do kosztów parkingu ma posiadanie lub nie OC?

    Najpierw myslalem tylko samych kosztach - kto zaplaci ? Szczegolnie,
    jak trzeba trzymac pol roku :-)

    Ale parkowac auto przez pol roku ... to chyba trzeba kupic OC ? :-)

    >Jakby tak było to w bazie nie figurowało by tyle nieistniejących
    >zabytków.

    To inna bajka - UFG nie ma dostepu do rejestracji.
    Wiec nie wie kto posiada pojazd bez OC, dopoki mu ktos konkretnie nie
    doniesie.

    Z kolei CEPIK moglby doniesc ... ale nie ma podstawy prawnej :-)

    >:-)

    Sie smiej, a jak to bedzie twoj samochod ?

    Albo wyjedziesz np na rok, a w miedzyczasie gmina ustawi zakaz
    parkowania ... albo postanowi film nakrecic, czy impreze masowa, albo
    choc przejazd Prezydenta.

    >Jak nie żyje to do sądu?
    >Na urzędnika byś się nadawał, problemy zamiast rozwiązywać mnożysz

    Jak mnoze - jest decyzja o karze, brak reakcji, sad zatwierdzi,
    wzywajac lub nawet nie,
    komornik zabierze i problem rozwiazany.

    No chyba, ze po latach sad dojdzie do wniosku, ze nie mogl
    zatwierdzic, z powodu smierci :-)

    J.