  • Data: 2019-03-07 22:28:26
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-03-07 o 21:15, Witold Z. pisze:
    > Niestety może. Znak D-18 stoi 3 metry od skrzyżowania a autko stoi legalnie tuż za
    nim. Jedna z ulic tego skrzyżowania ma ok. 3 metrów szerokości (tak, tak). Gdy 2 auta
    wjadą z przeciwka na to skrzyżowania to żadne z nich nie może go opuścić. Przyczyną
    jest właśnie to stojące legalnie auto. Nawet przed chwilą ktoś tam na kogoś trąbił a
    to jest uliczka na małym osiedlu. Co by było gdyby był tu większy ruch? Znak D-18
    został tu mówiąc oględnie głupio postawiony.

    Jeśli uważasz, że jest nieprawidłowe oznakowanie czy zła organizacja
    ruchu, to też możesz zgłosić odpowiedzialnym za to instytucjom.

    > Te losowe przypadki oczywiście zrozumiałem, za sugestie dziękuję. Zgłaszając sprawę

    Nie spodziewasz się zatem działań takich jak byś sobie życzył.
    Gdyby naprawdę komuś to przeszkadzało, to już dawno auto by zniknęło.