  • 1. Data: 2005-08-04 20:59:40
    Temat: Badania lekarskie na prawo jazdy?
    Od: Adamek <a...@w...pl>

    Witam. NIe wiem czy trafiłem na dobrą grupę ale mam takie pytanie.
    MIanowicie pytanie dotyczy terminu ważności badania lekarskiego na prawo
    jazdy. W połowie maja robiłem sobie badanie bo musiałem wymienić swoje
    prawko (miałem na 5 lat). Teraz chcę iść na kurs na kat. A i nie wiem
    czy czasem nie będę musiał iśc drugi raz na badanie.Z tego co się
    dowiedziałem to takie badanie jest ważne przez 3 miesiące. Pytanie tylko
    do kiedy liczą się te 3 misiące: do egzaminu czy do rozpoczęcia kursu?
    CHodzi mi o to czy jak się zapiszę na kurs przed upływem 3 miesięcy od
    daty badania to czy nie będą robić później problemów jak będę zdawał
    egzamin we wrzesniu i ktoś mi powie że mam niweżne badanie bo ma juz 4
    miesiące.
    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2005-08-04 21:48:50
    Temat: Re: Badania lekarskie na prawo jazdy?
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Adamek:
> [...]
    > daty badania to czy nie będą robić później problemów jak będę zdawał
    > egzamin we wrzesniu i ktoś mi powie że mam niweżne badanie bo ma juz 4

    To nie miales na badaniu napisane, ile mozesz jezdzic zdrow?
    Pozdr. Dulek

  • 3. Data: 2005-08-05 10:37:43
    Od: "-+r-m-k+-" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Adamek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > daty badania to czy nie będą robić później problemów jak będę zdawał
    > egzamin we wrzesniu i ktoś mi powie że mam niweżne badanie bo ma juz 4

    Bzdura, badanie lekarskie jest wazne i 40 lat, jak jest bezterminowe. Ktos
    zdaje egzamin w 2005 r., a kurs robil w 1999 r. i badanie w tymze roku i ono
    jest wazne.

    --
    .: -+r-m-k+- :.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 4. Data: 2005-08-05 13:36:43
    Od: "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl>

> [...]
    > zdaje egzamin w 2005 r., a kurs robil w 1999 r. i badanie w tymze roku i

    Chyba ze na zaswiadczeniu od lekarza jest napisane ze wazne np. 5 lat - po 5
    latach trzeba powtorzyc (np. ze wzgledu na slaby wzrok itp.) ja tak mialem
    dwukrotnie - teraz wpisane mam juz bezterminowo i jest ok.
    Co do pytania - jesli masz terminowe badania to sa one wazne przez caly
    okres tego co na zaswiadczeniu (prowadzenie poj. mechanicznych) - czyli jak
    masz juz jedne to nie powinni kazac robic kolejnych - tylko prawko
    dostaniesz z data waznosci do konca waznosci badan..

    Pozdr
    A.S.