  • Data: 2013-04-29 20:03:48
    Temat: Re: BGB §14odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-29 19:00:48 +0200, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> said:

    > Osobnik posiadający mail p...@g...com napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > Rozumiem,

    Nie.
    Wciąż nie rozumiesz.
    Jakaś kobieta, nie mająca pojęcia co robi, podjęła decyzję.
    Jest dyrektorką.
    Pytający albo jest jej szefem - zatwierdzającym jej decyzje, albo
    pracownikiem, z którym dyrektorka nie musi się konsultować przy
    podejmowaniu decyzji - najlepszy dowód, to to, że ją podjęła.

    W pierwszym przypadku taniej będzie ją zwolnić, w drugim
    poszukać normalnej firmy z kompetentnymi (lub trzymającymi się swych
    kompetencji) dyrektorkami.

    Zauważ, że jej decyzja stworzyła problem, z którym do tej pory nie
    potrafisz sobie poradzić.
    ;>

    > Bo? Może dobrze mu płacą?

    ,,...ma mnie pan za kobietę lekkich obyczajów?!
    - To już ustaliliśmy - teraz targujemy cenę..."

    Jeśłi firma ma pieniądze, by nimi szastać, to nie ma problemu w tym, że
    dyrektorka bez pozwolenia szefa/podwładnego podejmuje sobie różne
    decyzje...
    ;>

    --
    Bydlę