eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBAkn i przedawnienie roszczeń › Re: BAkn i przedawnienie roszczeń
  • Data: 2004-05-06 07:01:59
    Temat: Re: BAkn i przedawnienie roszczeń
    Od: Tomasz Kałużny <t...@Q...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Przemo Popielas" <p...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:c7aos3$2vhn$1@news2.ipartners.pl...
    > Miałem podobnie - ale mi przysłali pismo, że z racji braku obrotów
    przez 90
    > dni zamykają konto (poleconym) - po ponad roku pismo, że żądają
    zwrotu za

    Mialem podobna sytuacje z Millennium. Dostalem kiedys listem informacje,
    ze z powodu braku operacji na rachunkach likwiduja. OK. Jednak za ok.
    pol roku dostaje list z ujemnym saldem i przysylaja mi karte bankomatowa
    do nieistniejacego (wg. moich informacji) rachunku obciazajac mnie
    kosztami jej wydania. Nie zareagowalem, a za jakis czas (kilka miesiecy)
    dzwoni do mnie Millennium z prosba o uregulowanie salda. Powiedzialem
    im, ze nie mam u nich konta od ponad roku, bo przyslali mi rozwiazanie
    umowy. Pani bardzo sie zdziwila i rowniez chciala o przeslanie jej
    kopii. Odmowilem, bo po pierwsze to oni powinni miec porzadek w
    papierach, a po drugie wiazalo by sie to z dodatkowymi kosztami z mojej
    strony (nie mam faksu, oddzial banku mialem wtedy daleko). I o dziwo
    wszystko ucichlo. Widocznie zrobili porzadki w papierach ;)

    Pozdrawiam. Tomek.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1