  • Data: 2004-05-05 13:07:02
    Temat: Re: BAkn i przedawnienie roszczeń
    Od: "Przemo Popielas" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Domaga się oplaty za prowadzenie rachunku, a rachunek od 1999r. jest
    martwy,
    > czyli nie uzywany przez teściową. Sąd wydał wyrok, aprawa się odbyła bez

    ale konto nie zostało zamknięte z tego co piszesz więc, za prowadzenie sobie
    potrącili.

    Trochę OT:
    Miałem podobnie - ale mi przysłali pismo, że z racji braku obrotów przez 90
    dni zamykają konto (poleconym) - po ponad roku pismo, że żądają zwrotu za
    prowadzenie, wydaną kartę i automatycznie debet bo za wydanie się płaciło w
    WBKu - byłem na tyle miły, że zadzwoniłem do nich i im przypomniałem o
    pisemku więc miła panienka zrobiła: taaaak? a może pan nam przefaksować. No
    to przefaksowałem i sprawa zakończona.

    teoretycznie bo......

    3 dni temu dostałem pisemko, że ubezpieczają mi konto (temat słynny) i jak
    się nie zgadzam to mam odesłać załącznik , załączona koperta zwykła podbita
    znaczkiem więc bez poleconego, jak za 2 lata udowodnię że się nie zgodziłem
    ?
    ale mam to gdzieś wszak konto nie istnieje teoretycznie od 2 lat - zatem
    czekam aż mi przślą tym razem wezwanie do zwrotu za: prowadzenie,
    ubezpieczenie, niedozwolony debet i odsetki :)
    Czekam niecierpliwie, fajnie nie?
    Pozdrawiam
    Przemo
    (ale ubaw mam)