    From: "downunder" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Sat, 21 Feb 2004 19:15:00 +0000 (UTC)

    Bez urazy, wiem o co Ci chodziło z tym koniem.
    trzeba tylko rozumieć pewne niuanse, bo prawodawca stawia na równi
    dresiarza z pitbulem oraz babcię z małym ratlerkiem.
    Prawo tworzy się u nas "po łebkach" i wychodzą z tego takie gnioty, że hej.
    To akurat jest mały kaliber, ale czy na pewno?
    Wyobraź sobie panią Zosię, która dostaje mandat w wysokości 1/3 jej emerytury
    za Pimpusia - za pekińczyka, a to dlatego, że łyse zgredy ze zmutowanymi
    psami sieją postrach na osiedlu. Zapewniam Cię - Policja czy Straż Miejska
    prędzej ukarze wspomnianą Panią Zosię, bo tamtych woli nie zauważyć.

    A tak na marginesie to zakładając kaganiec na pysk boksera narażasz go na
    śmierć przez uduszenie.

    P.S. Czekam na bardziej wyluzowaną fotkę na Twojej stronce.