    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Autor takiego prawa nie wie co to pies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Date: Sat, 21 Feb 2004 15:44:51 +0100

    > Mam wyżła niemieckiego który żyje tylko wtedy kiedy biega.
    > Według prawa powinienem trzymać go na lince i w obroży - IDIOTYZM!!!
    > Kto zna się na psach dobrze wie ,że ta rasa ma bardzo łagodny charakter,
    > lecz kiedy spotka autora tego przepisu odgryzie mu jaja(a ja będe
    klaskał).
    > ZAWSZE I WSZĘDZIE MÓJ PIES BĘDZIE BIEGAŁ WOLNO I BEZ "METALU NA TWARZY".
    > Zajmijcie się urzędasy prawem nabycia psów ras agresywnych - powinno być
    tak
    > jak z bronią.

    Hmmmm... ?
    Wiesz, chyba brak Ci wyobraźni.
    To, że twój pupilek jest łagodny nie znaczy, że inne także są łagodne.
    Prawo niestety ma być jednakowe dla wszystkich i chronić ludzi. Tak więc
    jest takie, jakie jest i uważam, że jest to rozsądne. Sam byłem świadkiem
    sytuacji, kiedy puszczony w samopas piec skoczył na 3-4 letniego dzieciaka,
    powalając go na ziemię. I bynajmniej nie było to zachowanie agresywne psa,
    lecz chciał się najzwyczajniej z nim pobawić. Zanim właściciel psa
    zareagował, dzieciak już leżał na ziemi. Na szczęście zakończyło się dla
    dziecka drobnymi skaleczeniami - otarciem naskórka na dłoniach, nie mówiąc o
    wielkim przerażeniu dziecka, które próbowało uciekać. A co by było, gdyby
    dziecko uderzyło głową o kamień lub krawężnik ?
    Zatem jeżeli chcesz hodować psa to albo godzisz się na takie prawo jakie
    jest i podporządkowujesz mu się, albo hoduj go na własnej posesji, gdzie
    będzie miał swobodę i nie bedzie przeszkadzał współlokatorom lub
    przechodniom na ulicy.
    A na marginesie dodam, że bardzo mnie wkur....ają biegające bez kagańca psy
    oraz ich kupy w piaskownicach i na trawnikach, gdzie bawią się dzieci.
    To, że właściciel wie, że pies jest łagodny nie oznacza, że każdy o tym wie.

    Pozdrawiam
    Jacek "Plumpi"