    From: Jary<b...@s...news>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Autor a prawa majątkowe
    Date: Sun, 16 Mar 2003 19:17:57 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > A co mają inni do utworu!? Utwór jest Twój, Ty jesteś jego autorem
    > i masz wszelkie prawa do informowania każdego o tym.
    > Natomiast nabywca prawa majątkowych ma prawa do zarabiania na
    > Twoim utworze, eksploatacji go, ale nie nabiera żadnych praw
    > autorstwa tego utworu.
    >
    > pozdrawiam
    > Arek

    No tak ale prawo do oznaczania autorstwa to nie prawo do wystawiania
    lub publicznego udostępniania utworu, tego prawa już nie mam
    skoro je zbyłem? Na jakiej podstawie mogę więc dalej go wystawiać
    publicznie na stronie www bez zgody firmy której przekazałem
    prawa na tym polu?
    Chodzi mi o konkretny przepis na który mógłbym się powołać gdy
    firma zarzuci mi "bez naszej zgody udostępnia pan publicznie
    utwór którego wyłączne prawo publicznego udostępniania przekazał
    pan nam na mocy umowy z dn." itd.

    --
    Piotr "Jary" Jarczewski

    -> http://usenet.pomocprawna.info