  • Data: 2010-03-05 00:50:38
    Temat: Re: Auto służbowe do celów prywatnych
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieźle mają to rozwiązane chyba w Holandii albo Danii: fury kupione na
    > firmę mają inny kolor tablic rejestracyjnych - jak złapią Ciebie takim
    > samochodem z zamontowanym fotelikiem dla dziecka, albo rowerami na dachu,
    > to już po Tobie :-)

    Serio?
    Popierniczone do kwadratu. Bo co jesli nie mam z kim dziecka zostawic a szef
    sie zgodzil bym go do pracy zabral?
    W UK, sprawa jest czysta i klarowna.
    Samochod osobowy ktory wykorzystujesz rownierz na firme (jednosobowa np.)
    rozliczasz na zasadzie albo 60% lub 70% (juz nie pamietam) to firma i tyle
    mozesz rozliczyc za niego podatku alebo na zasadzie 25 pena za mile... i
    wpisujesz w karte cel podrozy. Przy czym za cel moze byc samo slowo:
    business:))
    Wowczas niby te 25 pena sam placisz za ten przejazd, i sam sobie wystawisz
    fakture ktora jest kosztem w twojej firmie...
    Nikt nie wnika czy jest fotelik i czy sa rowery:)