  • Data: 2021-11-09 20:31:04
    Temat: Re: Asiu. Po co wchodzisz do tego rynsztoka? Nie potrafisz żyć bez 27 kg wagi Twojej głowy?
    Od: Henryk Hajdan <g...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.11.09 o 20:02, Joanna Mikucka pisze:

    > Nikt mnie nie oszukał.
    > 24 lata, ale jakie to ma znaczenie ?

    Mam wnuczkę +4 starszą od Ciebie. Jedyne co mogę ci poradzić jeśli się
    boisz, to znaleźć fajnego chłopaka, który zawsze będzie po Ciebie
    przychodził po pracy. Zrób prawdziwy profil na facebooku, ustaw
    publiczny status "w związku".

    Są też takie szkoły, że jeżeli boisz się o swoje dane, to najlepiej
    wystawić je jak na patelni wszystkim. Psychologicznie, jeśli ktoś będzie
    chciał zrobić przekręt na twoje dane, wpisze je w google, wyjdą,
    zrezygnuje, bo będą łatwo weryfikowalne. Masz wtedy kontrolę, kto
    wchodzi na Twoje dane. Potrzeba do tego najtańszy płatny hosting, bo
    bezpłatne blogi nie zapewnią ci wglądu do tych danych.
    Moim zdaniem całe to RODO działa na niekorzyść osoby, częściej
    przeszkadza niż sie przydaje.