    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Art. 97 §1 KPW
    Date: Mon, 29 Apr 2013 16:58:19 -0500

    anacron wrote:
> [...]
    >>> "(...)

    zil-zasadnosc-zarzutow-pytanie-na-sniadanie-tvp2-26-
    04-2013/

    > Jestem.

    No to nie przyjmuj mandatu, a reszte bedziesz wyjasnial w sadzie.

    > Oglądałeś to do końca? To ja jestem tam w studio, mam komplet
    > dokumentów z pieczątkami GUM i KGP z których jednoznacznie wynika, że
    > nie da się jednoznacznie ustalić na podstawie pomiarów radarami
    > używanymi przez polską policję ustalić pojazdu/obiektu którego to
    > prędkość bez doposażenia radaru w aparat wykonujący zdjęcia seriami.

    o ile jest wiecej niz jeden.
    sorry, ale w bajki o latajacym samolocie jakos nie wierze.

    pileczka po stronie policji.
    teraz oni beda musieli wykazac, ze to jednak twoj pojazd.

    A sedzia i tak wlepi ci grzywne na podstawie "doświadczenia zyciowego"

    > Pytam więc, czy popełnia on jakieś przestępstwo?

    Nie.
    Bo policjant wątpliwosci nie ma.
    I nie udowodnisz mu, ze sklamal.