  • 1. Data: 2005-05-10 12:34:55
    Temat: Art 246 KSH - prosba o interpretacje.
    Od: Schpakoo! <n...@s...pl>

    Witam!

    Mam pytanie w zwiazku z artykulem KSH jak w temacie. Jest w nim mowa o np.
    2/3 glosow. Ja mam w spolce glosy uprzywilejowane (1 za 2) na podstawie
    umowy spolki. Czy ta 'uprzywilejowanosc' w glosowaniu nad waznymi sprawami
    spolki obowiazuje, czy tez sa jakies wylaczenia? W statucie spolki nic na
    ten temat nie zapisano. Dziekuje za odpowiedz.

    Pzdr

    --
    Schpakoo!

  • 2. Data: 2005-05-10 15:55:21
    Temat: Re: Art 246 KSH - prosba o interpretacje.
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Schpakoo! napisał(a):
> [...]
    > spolki obowiazuje, czy tez sa jakies wylaczenia? W statucie spolki nic na
    > ten temat nie zapisano. Dziekuje za odpowiedz.

    Odpowiedź jest w treści art. 174 par. 4 ksh.
    Jeżeli masz dwa głosy za jeden udział to korzystasz z tego.

    Pozdrawiam
    Michał
    www.prawo.hg.pl
    m...@p...pl