  • 11. Data: 2003-03-04 13:07:52
    Temat: Re: Art. 117.§ 3 KK (z pl.misc.militaria)
    Od: "PAK" <p...@a...net>

    > Acha, zamieszany w kradziez roweru! ;-) No to juz jest recydywa. ;-)))
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotr Wyderski

    Kurde, ukradli mnie rowerek a ten mnie w recedywe wrabia.
    A tak w ogole to ten co ukradl, byl wysoki, chudy, mial dluga, czarna,
    siwiejaca brode, turban na glowie i ubrany byl w powloczysta biala szate...
    Ale jak im to powiedzialem to nie uwierzyli, i jeszcze jakos tak dziwnie na
    mnie popatrzyli...
    Buu, jestem taka bieda ofiara terroryzmu.....
    ;)
    PAK

  • 12. Data: 2003-03-04 13:21:10
    Od: "Piotr Wyderski" <p...@h...pl>

    PAK wrote:

    > Kurde, ukradli mnie rowerek a ten mnie w recedywe wrabia.

    "Nie wazne, czy mu ukradli zegarek, czy tez on ukradl zegarek,
    faktem jest ze byl zamieszany w kradziez zegarka" :-)

    > A tak w ogole to ten co ukradl, byl wysoki, chudy, mial dluga, czarna,
    > siwiejaca brode, turban na glowie i ubrany byl w powloczysta biala
    szate...

    A moze Ty w Klewkach mieszkasz, tylko jeszcze o tym nie wiesz... :-)

    Pozdrawiam
    Piotr Wyderski

  • 13. Data: 2003-03-04 20:38:46
    Od: "Speedy" <s...@2...pl>

    Hej

    Użytkownik "PAK" <p...@a...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > A tak w ogole to ten co ukradl, byl wysoki, chudy, mial dluga, czarna,
    > siwiejaca brode, turban na glowie i ubrany byl w powloczysta biala

    To kicha... teraz na pewno staranuje nim jakąś bude na bazarze...

    --
    Pozdrovionka
    Speedy

  • 14. Data: 2003-03-04 22:36:36
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nie "pozwij mnie" tylko "zgłos prokuratorowi lub policji"
    > To nie jest ścigane z oskarżenia prywatnego tylko z urzędu.
    > :-)

    Z oskarżenia prywatnego też się nie pozywa,
    tylko oskarża, jak sama nazwa wskazuje.

  • 15. Data: 2003-03-04 22:39:06
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@h...pl> napisał w
    wiadomości

    > Acha, zamieszany w kradziez roweru! ;-) No to juz jest recydywa. ;-)))

    Dopiero będzie - jak złoży zawiadomienie o wojnie.
    Wtedy już na pewno będą go znali, bo z powodu roweru
    raczej go nie zapamiętali.

  • 16. Data: 2003-03-04 22:42:16
    Od: Marcyś <m...@n...pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Masz _społeczny_ obowiązek, chyba że dotyczy to przestępstw
    > wymienionych w art.233 kk (m.in.ludobójstwo, zdrada główna, zamach
    > stanu, szpiegostwo, zabójstwo). Wtedy odpowiadasz za niezawiadomienie.

    Art. 233 wymienia tylko jedno przestępstwo -
    składanie fałszywych zeznań lub zatajanie prawdy.

  • 17. Data: 2003-03-05 07:53:16
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marcyś wrote:
    > Art. 233 wymienia tylko jedno przestępstwo -
    > składanie fałszywych zeznań lub zatajanie prawdy.

    art.233 ma też par.4 - to już inne przestępstwo.
    A zamiast takiej uwagi mogłeś podać właściwy artykuł (240)

    KG

  • 18. Data: 2003-03-05 19:06:55
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 4 Mar 2003 14:21:10 +0100), "Piotr
    Wyderski" <p...@h...pl> był(a) napisał(a):

    >"Nie wazne, czy mu ukradli zegarek, czy tez on ukradl zegarek,
    >faktem jest ze byl zamieszany w kradziez zegarka" :-)

    A, to ten zamieszany w sprawę Małkiewicza :-)

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/

  • 19. Data: 2003-03-06 10:48:37
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>