  • Data: 2010-01-25 10:45:22
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:

    > Po co? Ani Ty nie zmienisz swojej opinii. Ale jak chcesz - zarejestruj
    > się jako pracodawca, wystaw ogłoszenie i przeleć się po CVkach
    > w doc.

    Czyli nie masz żadnego rzekomo sprawiającego problemy pliku - inaczej
    nie dawałbyś takich bezsensownych "porad".

    > Wiedziałem, że nie zrozumiesz. Trudno.

    Trudno zrozumieć mętne opisy rzekomych problemów od których
    zilustrowania przykłądem migasz się kretyńskim pomysłem założenia firmy
    w celu uzyskania zbioru przykładowych plików.

    > To Twoje zdanie. Mam prawo mieć inne.

    Jasne. Możesz też upierać się, że Ziemia jest płaska. Wolny kraj ;)

    > Uważam też że niepotrzebnie wprowadzasz emocje do dyskusji.
    > Taki jesteś zacietwierzony w uznawaniu mnie za miłośnika MS, że nawet
    > nie zauważyłeś iż napisałem że pracuję spod OSX, a na newsy piszę spod
    > linuksa. Chyba obca jest Ci sztuka kompromisu i nie potrafisz pojąć,

    Zauważyłem. Dlaczego znowu kłamiesz?

    > że ktoś może używać z powodzeniem wszystkich systemów i skupiać się
    > na wykorzystywaniu najlepszych dostępnych narzędzi, a nie tylko
    > szukać "na siłę" zamienników po to tylko by być zgodnym ze swoim
    > ideolo-systemem.

    Zlituj się, chłopie! Sekretarka używająca wszystkich możliwych systemów
    i aktywnie poszukująca najlepszych narzędzi? Handlowiec wysyłający
    ofertę stworzoną we flashu?

    Uporczywie nie łapiesz kontekstu!

    Zwykłe biuro, zwykła firma handlowa/usługowa używająca komputerów
    wyłącznie do tego, co się dawniej robiło na papierze.