  • Data: 2010-01-22 12:13:58
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-22, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Nie manipuluję, tylko ty piszesz teksty insynuujące, że przeciętne biuro
    > w przeciętnej firmie produkcyjnej czy handlowej namiętnie tworzy
    > flashowe animacje.

    Nieprawda. Zasugerowałem to jako przykład oprogramowania, które bywa potrzebne
    i nie ma zamiennika, a nie jako 'must-have'. Ty na początku na fireworksa
    odpisałeś GIMPem, czyli doskonale pojąłeś o co chodzi.

    Jakby zamiennik Flash Pro CS3/CS4 istniał, to byś go radośnie wskazał, a tak to
    próbujesz ukręcić to w stronę że nie wszyscy tego potrzebują.

    [...]

    > Twórz strony zgodne ze standardami, to nie będziesz miał problemów.

    Wybacz, ale to jest ideologiczny bełkot, zakładający że wszystkie przeglądarki
    postępują w 100% identycznie i w sposób określonych w tych standardach.
    A to wierutna bzdura jest. Sprawdź ile przeglądarek i OD KIEDY przechodzi
    poprawnie wszystkie elementy testu ACID.

    Przykład różnic? Rendering elementów typu select box, czy input type="file"
    na dzień dobry (zależny od przeglądarki i systemu). Problemy z warstwami
    osadzonymi flasha (jak najbardziej zgodnymi ze standardami) do których
    linux dorobił się poprawek w zeszłym roku dopiero
    (a wcześniej http://blog.marcoos.com/2006/07/21/html-div-above-a-
    flash-animation-on-linux-its-possible/ )
    błędy w implementacji ( np. http://www.gtalbot.org/BrowserBugsSection/ ), itp. itd.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl