  • Data: 2010-01-22 16:38:16
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-22, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > Spartaczona/przebajerowana strona, jak znam życie.

    Nie Tobie to oceniać, tylko firmie która za to płaci.

    > DRM? A po cholerę mi DRM? Właśnie pod linuxem nie muszę się tym gównem
    > przejmować, dzięki czemu mogę odtworzyć swoje legalnie nabyte media tak
    > jak chcę i tam gdzie chcę - a nie przejmować się syfiastym DRM czy przy
    > każdym wkładaniu płyty z filmem musieć się przemęczyć przez stada reklam
    > i "kampanii".

    Ale ja chcę *kupić* *legalnie* *muzykę* *online*. Nie chcę stosu płytek,
    które się rysują i po kilku latach nie nadają do użytku.

    [...]

    > Cóż - było to tworzone przez zwolennika tak bliskiej ci teorii "windows
    > uber alles".

    Nie kłam.

    > A! I jeśli za kryterium przydatności systemu do pracy ma być dla ciebie
    > uruchamianie różnych przeglądarek WWW, to ja poproszę o uruchomienie
    > konquerora pod windowsem ;->

    Napisałem jakie jest moje kryterium. Nawet doprecyzowałem je później, żebyś
    nie miał wątpliwości.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl