  • 11. Data: 2003-10-02 19:06:03
    Temat: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    [..]
    > Mnie i innych normalnych ludzi się nie czepiają. Czy to moja wina?

    Mów za siebie bo innych *normalnych* ludzi jednak się czepiają.

    > Bo słuchasz ludzi z marginesu lub innych dewiantów.

    Nie tylko. Słucham także mediów, a wczoraj doświadczyłem tego na własnej
    skórze. Na dwójkę NORMALNYCH spokojnie siedzących w parku ludzi naskoczyli
    policjanci hamując im wozem przed nosami, a następnie dwóch drabów
    wyskoczyło z wozu jakby chciało nas zaatakować, a potem jeszcze mieli
    pretensje, że nie jesteśmy na swojej ulicy.
    Więc powiedz mi Leszku, czy w normalnym, niepolicyjnym kraju, policja jest
    od straszenia dziewczyn?

    > Zrozum ani ty ani tobie podobni nie stanowią większości w naszym (
    > i nie tylko) kraju.

    Ale przestań sobie roić na mój temat.
    W ogóle nie piję alkocholu, więc daruj sobie głodne gadki.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 12. Data: 2003-10-03 10:24:24
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> napisal
    [..]
    > Jestem wolnym cz?owiekiem i robi? to na co przyjdzie mi ochota w granicach
    > dobrego obyczaju;)
    [..]
    > Mnie i innych normalnych ludzi si? nie czepiaj?. Czy to moja wina?

    [..]
    no a co powiesz o takim scenariuszu:
    Jako wolny czlowiek prowadzisz sklep z licencja na sprzedaz alkoholu.
    Placisz regularnie podatki i handlujesz tylko oficjalnie zakupionym towarem.
    Jeden z twoich konkurentów donosi policji, iz w twoim sklepie handluje sie
    nelegalnym alkoholem z przemytu oraz marihuana (co oczywiscie jest
    calkowicie wyssana z palca). Pewnego wieczora siedzisz sobie ze swoja pania
    przed telewizorem a tu nagle okna wylatuja z ram i do mieszkania wpada
    policyjna grupa antyterrorystyczna. Bez slowa zakladaja Ci kajdanki,
    kobiete stawiaja pod sciane i groza pistoletem. Po przekopaniu calego
    mieszkania nic nie znajduja, Ciebie aresztuja bez slowa wyjasnienia a
    Twojego psa, którzy próbowal stanac w obronie i zaszczekal zabijaja na
    miejscu. Twoja dziewczyna (zona, przyjaciólka) dostaje dopiero po 4. dniach
    krótka wiadomosc, iz Ciebie aresztowano.

    Dalej twierdzisz, ze ucyciwemu obywatelowi nic ze strony policji nie grozi ?

    pozdrowionko
    Marcin

  • 13. Data: 2003-10-03 10:33:18
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal
    [..]
    > Czy typowe, to zalezy od okolicznosci. A czy naruszono jakies prawa
    > czlowieka, to mozna by ewentualnie powiedziec, wiedzac, o co jest ten
    > jegomosc podejrzewany i na podstawie jakich dowodów.
    [..]

    nie chce sie powtarzac, wiecej szczególów jest w odpowiedzi na post Leszka.
    Trzeba tylko wspomniec, iz aresztowany jest w 100 % niewinny.

    pozdrowionko
    Marcin

  • 14. Data: 2003-10-03 12:49:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Uzytkownik "Marcin" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Dalej twierdzisz, ze ucyciwemu obywatelowi nic ze strony policji nie grozi
    ?

    Nikogo w kregu moich znajomych (a mam ich sporo jak zreszta kazdy) nigdy nic
    takiego nie spotkalo.Malo tego-o niczym takim nie slyszalem.Dziwne prawda?
    Takie rzeczy zdarzaja sie moze 1 promilowi spoleczenstwa co w stosunku do
    liczby poszkodowanych przez lamiacych prawo stanowi nieliczacy sie margines
    i nie moze stanowic podstawy do nazywania Polski panstwem policyjnym.To ze
    gdzies ksiadz wyladowuje napiecie seksualne nie tam gdzie powinien nie moze
    stanowic podstawy do nazywania kosciola burdelem a przypadek pobicia ucznia
    przez nauczyciela nie stanowi podstawy nazywania szkoly obozem
    koncentacyjnym.
    Ja i moi znajomi chcialbym nawet rozszerzenia uprawnien policji tak aby
    menelstwo panicznie balo sie nawet jednego spacerujacego po osiedlu
    dzielnicowego. Kto za? Prawie wszyscy mieszkancy mojego osiedla podnioslo
    reke;)

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 15. Data: 2003-10-03 12:58:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    [..]
> [...]
    > dzielnicowego. Kto za?
    > Prawie wszyscy mieszkancy mojego osiedla podnioslo reke;)

    Taa... już to słyszałem. A najlepiej pewnie jakby wszystkich niewygodnych
    pozamykali w obozach koncentracynyc, prawda Leszku?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 16. Data: 2003-10-03 13:09:02
    Od: Sztoker <s...@a...pl>

    On Fri, 3 Oct 2003 14:49:36 +0200, Leszek wrote:

> [...]
    >menelstwo panicznie balo sie nawet jednego spacerujacego po osiedlu
    >dzielnicowego. Kto za? Prawie wszyscy mieszkancy mojego osiedla podnioslo

    Stary patent. Poluzować bandyctwu na maksa, tak by sterroryzowana
    ludność sie do munduru wręcz modliła. Jak widać, przepis wciąż działa :(

    Sztoker

  • 17. Data: 2003-10-03 13:25:03
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Taa... już to słyszałem. A najlepiej pewnie jakby wszystkich niewygodnych
    > pozamykali w obozach koncentracynyc, prawda Leszku?

    Od wygłaszania radykalnych haseł (typu "państwo policyjne") jesteś tutaj Ty.
    Wiedziałem że nie zrozumiesz sensu całego mojego postu a tylko przyczepisz
    się do ostatniego zdania.
    Przypomnę ci tylo że w Polsce (twoim państwie policyjnym) nie ma obozów
    koncentracyjnych.Wąchałeś coś dzisiaj?

    Pozdr
    Leszek

  • 18. Data: 2003-10-03 13:26:13
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sztoker" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    er...

    > Stary patent. Poluzować bandyctwu na maksa,

    Jakie luzowanie ??? Arek twierdzi że non stop jest u nas państwo policyjne.

    Pozdr
    Leszek

  • 19. Data: 2003-10-03 13:28:28
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    >
    > Stary patent. Poluzować bandyctwu na maksa, tak by sterroryzowana
    > ludność sie do munduru wręcz modliła. Jak widać, przepis wciąż działa :(

    Twoja prywatna teoria spiskowa??
    Możesz jeszcze objaśnić kto za tym "wszystkim" stoi wg. Ciebie?
    Żydokomuna? Cykliści?
    Coś mi Twoja "mądrość" Arkiem zalatuje. Nie jesteś czasem jego botem??;)

    Pozdr
    Leszek

  • 20. Data: 2003-10-03 13:59:41
    Od: Sztoker <s...@a...pl>

    On Fri, 3 Oct 2003 15:28:28 +0200, Leszek wrote:

    >Twoja prywatna teoria spiskowa??

    Nie. Moja prywatna konstatacja rzeczywistości, poparta kilkuletnią
    praktyką w "resorcie". To wszystko.

    Sztoker