  • 21. Data: 2003-10-03 14:12:15
    Temat: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sztoker" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:s00rnvo85hpkifva9emd584gmr9b754o8v@six.feet.und
    er...

    > Nie. Moja prywatna konstatacja rzeczywistości, poparta kilkuletnią
    > praktyką w "resorcie". To wszystko.

    A drugie pytanko? Kto za tym stoi?

    Pozdr
    Leszek

  • 22. Data: 2003-10-03 14:17:42
    Od: Sztoker <s...@a...pl>

    On Fri, 3 Oct 2003 16:12:15 +0200, Leszek wrote:

    >A drugie pytanko? Kto za tym stoi?

    "Cui prodest" :-)

    Sztoker

  • 23. Data: 2003-10-03 14:59:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > Od wygłaszania radykalnych haseł (typu "państwo policyjne") jesteś tutaj Ty.

    To nie jest hasło, lecz stwierdzenie faktu. I nie ma w tym względzie dyskusji,
    bo państwo, w którym policjant może robić przeszukanie, rewizję, nękać
    spacerujących młodych ludzi, którzy nie zakłócają ani porządku ani nie łamią
    prawa, a gościa bez dowodu nawet zatrzymać JEST państwem policyjnym.
    Pomijam przy tym wszelkie ekscesy jakich dopuszczają się policjanci i ich
    bezkarnośći.

    > Wiedziałem że nie zrozumiesz sensu całego mojego postu a tylko przyczepisz
    > się do ostatniego zdania.
    > Przypomnę ci tylo że w Polsce (twoim państwie policyjnym) nie ma obozów
    > koncentracyjnych.Wąchałeś coś dzisiaj?

    Jeszcze nie ma. Ale zapewne jakbyś tym swoim "normalnym", z którymi się zadajesz,
    zadał pytanie czy zrobić obóz/getto dla meneli to też by podnieśli wszyscy rączki.
    Zgadza się?

    Arek

  • 24. Data: 2003-10-04 12:19:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dalej twierdzisz, ze ucyciwemu obywatelowi nic ze strony policji nie
    grozi ?

    W koncu to sad zastosowal tymczasowy areszt a nie Policja, wiec mozna co
    najwyzej rozwazac, czy ze strony sadu nam nic nie grozi.

  • 25. Data: 2003-10-04 13:01:45
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal
    [..]
    > W koncu to sad zastosowal tymczasowy areszt a nie Policja, wiec mozna co
    > najwyzej rozwazac, czy ze strony sadu nam nic nie grozi.

    no niby tak, ale pierwsze 48 godzin naleza do policji. A pozatym to chyba
    sad nie nakazal rozbijac okien i zabijac psa. Nie jest przypadkiem tak, ze
    policja powinna najpierw zapukac i poprosic o wpuszczenie (obstawiwszy
    wczesniej budynek) i dopiero wrazie odmowy szturmowac a nie odwrotnie.
    Ludzie którzy to widzieli mysleli ze sa na dzikim zachodzie.
    pozdrowionko
    Marcin

  • 26. Data: 2003-10-04 16:10:53
    Od: "Marcin" <m...@w...pl>

    "Arek" <a...@e...net> napisa?
    [..]

    > Nic.
    [..]

    naprawd? ?
    nie mo?na si? ?adnego domagaae. Je?eli tak to jest to szczyt chamstwa i widaae
    i? jeszcze do Europy nam daleko !!

    pozdrowionko
    Marcin

  • 27. Data: 2003-10-04 17:16:40
    Od: "Olgierd" <c...@w...pl>

    Łobuz i drań Arek a...@e...net w wiadomości
    blhsuq$3eh$...@n...onet.pl powiedział, że:

    > Na dwójkę NORMALNYCH spokojnie siedzących w parku
    > ludzi naskoczyli policjanci hamując im wozem przed nosami, a
    > następnie dwóch drabów wyskoczyło z wozu jakby chciało nas
    > zaatakować, a potem jeszcze mieli pretensje, że nie jesteśmy na
    > swojej ulicy.

    Koleś, przecież wiesz, że to ma związek z:
    1) twoimi przewałami,
    albo
    2) twoimi zadymami,
    albo
    3) starą aferą w pewnej szkole oficerskiej
    albo
    4) twoimi groźbami.
    Nie dziw się!

    --
    Olgierd
    "Znajdzie się pała na dupę Bzdurygała"

  • 28. Data: 2003-10-04 22:44:08
    Od: "ben" <b...@o...pl>

    > "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisal
    > [..]
    > [..]
    >
    > nie chce sie powtarzac, wiecej szczególów jest w odpowiedzi na post Leszka.
    > Trzeba tylko wspomniec, iz aresztowany jest w 100 % niewinny.

    Pozwólcie, że i ja dorzucę swoje "trzy grosze"
    O tym czy jest niewinny zadecyduje sąd. Dziwna ta wasza dyskusja. Ja powiem
    tak, wolę widzieć na ulicy Policję, nawet niemiłą :) niż patrzeć jak bandy
    łobuzów grasują bezkarnie, a zwykli ludzie boją się wyjść na ulicę. Jeśli ktoś
    siedzi w nocy w parku to nie może się dziwić, że jest kontrolowany przez
    Policję. Dobrze, że chce się im pracować i nie boją się dbać o porządek w
    mieście. A to, że byli niemili to już inna sprawa, ale cóż - jakie
    społeczeństwo, taka Policja
    Ben

  • 29. Data: 2003-10-05 02:53:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    ben rzecze:
    > wolę widzieć na ulicy Policję, nawet niemiłą,
    > niż patrzeć jak bandy łobuzów grasują bezkarnie,

    I innej alternatywy nie widzisz? Albo grasujące łobuzy albo agresywna policja?
    Bo niemiła to by był szczyt finezji...

    > a zwykli ludzie boją się wyjść na ulicę. Jeśli ktoś siedzi w nocy
    > w parku to nie może się dziwić, że jest kontrolowany przez Policję.

    Doprawdy!? Nawet za komuny nie zdarzyło mi się by mnie milicja
    kontrolowała bo siedziałem sobie w parku.
    Coś mi się czuje, że Sztoker może mieć, że obstrukcja wymiaru sprawiedliwości
    jest celowa, by tylko wzmocnić policyjność państwa.
    Oczywiście - nasze państwo nie jest policyjne!
    Do przeszukania trzeba okazać nakaz sądowy, po ulicach można chodzić swobodnie,
    także nocami no bo godzina policyjna nie obowiązuje, pieniędzy na koncie żaden
    urzędas zająć nie może swoją decyzją ani nawet podejrzeć konta, obywatel
    nie musi udawadniać, że jest niewinny itp. itd.

    > Dobrze, że chce się im pracować i nie boją się dbać o porządek w

    Zaiste wielka to ich łaskawość, że chce im się pracować no bo
    przecież mogliby się jeszcze lepiej umościć bo 2 tysiące się należy,
    czy się stoi czy się leży...

    > mieście. A to, że byli niemili to już inna sprawa, ale cóż - jakie
    > społeczeństwo, taka Policja

    Doprawdy?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 30. Data: 2003-10-05 02:58:39
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@w...pl news:blmv86$pl4$1@portraits.wsisiz.edu.pl

    > 4) twoimi groźbami.
    > Nie dziw się!

    5) moje zgloszenie grozb karalnych z wskazaniem na buzdygana jako
    podejrzanego

    6) to ze mnie naszla w domu jakas osoba, ktorej zachowanie sugerowalo iz
    jest ona naslana rowniez przez buzdygana, i ktora baaardzo szybko zwiala do
    windy gdy tylko zagrozilem wezwaniem Policji skoro sie nie chce nawet
    przedstawic i wyglada podjerzanie i przychodzi bez zaproszenia/zapowiedzi
    do mojego mieszkania

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )