  • 11. Data: 2005-09-06 20:37:16
    Temat: Re: Apropos wątku powyżej (MANDAT)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sebastian Tatol" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:dfkthi$ctt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No właśnie akurat nie będę, mam firmę i płacę ryczałt co oznacza że
    nawet
    > zdrowotnego sobie nie odliczę:(

    I jeszcze mi się skojarzyło. A zwrotu VAT-u też nie masz?

  • 12. Data: 2005-09-06 23:43:18
    Od: "Cudny" <c...@B...pl>

    > Ponoszę konsekwencje bo jestem nieprzyzwoity?

    Dokładnie!

    - kim jesteś śmieszny
    > człowieku?

    Ja jestem Cudny, póki co Ty jesteś śmieszny poprzez to co piszesz i Ty
    jesteś nerwowy.

    > Ja nie unikam odpowiedzialności,

    No to już wiesz że musisz zapłacić:D

  • 13. Data: 2005-09-07 09:10:19
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@d...pl>

    > Użytkownik "Sebastian Tatol" <s...@d...pl> napisał w
    > wiadomości news:dfkthi$ctt$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > nawet
    >
    > I jeszcze mi się skojarzyło. A zwrotu VAT-u też nie masz?

    Eee, zwrto Vat? Ani mi się śni - od razu by przyleźli jakbym jakiś VAT
    chciał:)
    A szukać to będą - tylko że firma jest w innym US, więc będzie to la nich
    wyzwanie:)

  • 14. Data: 2005-09-07 12:30:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:dfkumd$jhl$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > I jeszcze mi się skojarzyło. A zwrotu VAT-u też nie masz?

    Nie wiem czym jest to spowodowane, ale praktyka pokazuje, ze nie sa w
    stanie zajac zwrotu vat'u. To znaczy zaistniala nieudana proba
    wyegzekwowania naleznosci ze zwrotu podatku dochodowego, a w
    miedzyczasie 2-krotnie nastepowal zwrot podatku vat, ktory dotarl
    nienaruszony. W chwili obecnej naleznosc jest juz przedawniona.

    marekz

  • 15. Data: 2005-09-07 15:35:26
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Ja nie jestem przyzwoity i w miarę możliwości będe się starał nie
    > zapłacić - a jak jesteś taki przyzwoity to zajmij się sobą i nie wytykaj
    > innym nieprzyzwoitości bo to niegrzeczne i nieprzyzwoite.

    To idz na grupe pl.soc.oszusci a nie szukaj pomocy na pl.soc.prawo - bo ta
    grupa nie sluzy do wspomagania wiedzy oszustów.

    PS wstydzilbym sie taki post podpisac wlasnym nazwiskiem, ale rózne sa
    zboczenia. Zostawiles slad o swoim oszustwie na wieki w sieci. Kto wie, kto
    i kiedy to przeciw tobie wyciagnie lamerze w odpowiednim momencie życia.
    Moze np. pracodawca przyjmujac cie do pracy, dowie sie z sieci jakie
    kandydat ma poglady na uczciwosc?
    NA razie pracuj w tej firmie w Sulejówku. Jak bedziesz zmienial, uwazaj.
    EOT, lamerze.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 16. Data: 2005-09-07 15:37:35
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Eee, zwrto Vat? Ani mi się śni - od razu by przyleźli jakbym jakiś VAT
    > chciał:)
    > A szukać to będą - tylko że firma jest w innym US, więc będzie to la nich
    > wyzwanie:)

    Nie znasz biedaku mozliwosci POLTAXU. Wydlubia ci ten mandacik z gardla.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 17. Data: 2005-09-07 21:45:41
    Od: "Sebastian Tatol" <s...@d...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kandydat ma poglady na uczciwosc?
    > NA razie pracuj w tej firmie w Sulejówku. Jak bedziesz zmienial, uwazaj.

    Uuuhm, jaki detektyw... prawo również jest dla oszustów - a póki co nikogo
    nie oszukałem, więc powstrzymaj te swoje durne wynurzenia.