  • 1. Data: 2004-04-22 14:11:43
    Temat: Apelacja w sądzie gospodarczym
    Od: "Wiki" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Przegrałem sprwe w sądzie gospodarczym ( Ja a Polskie Ksiązki Telefoniczne )
    ale zamierzam złożyć apelację, czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajdę
    informację jak ją napisać, oraz ile wynosi opłata sądowa i jak się ją wnosi.
    Za pomoc z góry dziękuię.

  • 2. Data: 2004-04-23 08:55:53
    Temat: Re: Apelacja w sądzie gospodarczym
    Od: Milamber <m...@w...pl>

> [...]
    > informację jak ją napisać, oraz ile wynosi opłata sądowa i jak się ją wnosi.

    art 367 - 391 k.p.c. wpis procentowy 8% do wartości 10.000 -zł

  • 3. Data: 2004-04-24 17:57:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wiki" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale zamierzam złożyć apelację, czy ktoś może mi powiedzieć gdzie znajdę
    > informację jak ją napisać, oraz ile wynosi opłata sądowa i jak się ją

    Skoro przegrałeś w pierwszej instancji, to taniej Cię wyjdzie porada prawna
    u adwokata/radcy prawnego. Napisanie sensownej apelacji, to nie wypracowanie
    nt. "Jak spędziłem wakacje?".

    --
    Pozdrawiam,
    Washko