  • 1. Data: 2004-04-22 14:00:52
    Temat: dodatek pielegnacyjny
    Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl>

    moj trzy letni syn ma rozczep wargi i podniebienia . Wlasnie nie przyznano
    mu dodatku pielegnacyjnego uzasadniajac ze syn sie nie dlawi cos tam mowi i
    jest zywy ? Nikt nie wzial pod uawge ze konieczne jest leczenie
    ortodontyczne bedzie potrzebny logopeda itd czy zna ktos jakas metode
    podstawe prawna ktora pozwoli mi ten dodatek uzyskac ? pozdrawiam hubert

  • 2. Data: 2004-04-22 14:29:30
    Temat: Re: dodatek pielegnacyjny
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "WHYSKY" <w...@g...mm.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c68j7a$qbq$1@atlantis.news.tpi.pl

> [...]
    > leczenie ortodontyczne bedzie potrzebny logopeda itd czy zna
    > ktos jakas metode podstawe prawna ktora pozwoli mi ten dodatek uzyskac

    Zasiłku pielęgnacyjnego czy świadczenia pielęgnacyjnego?.
    To są dwa odrębne i różne świadczenia.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Dobre wino i ładna kobieta to dwie miłe trucizny.

  • 3. Data: 2004-04-22 15:34:47
    Od: "WHYSKY" <w...@g...mm.pl>

    chodzi o zasiłek pielęgnacyjny

  • 4. Data: 2004-04-22 16:50:29
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "WHYSKY" <w...@g...mm.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c68onf$p38$1@atlantis.news.tpi.pl

    > chodzi o zasiłek pielęgnacyjny

    Jeśli dziecko ma orzeczony, którykolwiek, stopień
    niepełnosprawności to przysługuje mu zasiłek
    pielęgnacyjny.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Zobaczyłem wolno poruszającego się starszego pana o smutnej twarzy,