  • 1. Data: 2004-04-22 12:19:33
    Temat: jak odzyskać należność?
    Od: " Iwa" <p...@g...pl>

    Sąd pracy zasądził mi określoną kwotę. Kwota ta była wówczas-kiedy pracowałam
    jeszcze u pozwanego-wolna od podatku. Teraz pracodawca zrealizował wyrok, ale
    tylko w części, tzn. odprowadził od tej kwoty wszystko co możliwe (podatek,
    Zus, f.emer, f.rent itd)chociaż nie pracuję już u niego. Czy w związku z tym
    powinnam złożyć wniosek do komornika o ściągnięcie należności?

  • 2. Data: 2004-04-22 12:42:36
    Temat: Re: jak odzyskać należność?
    Od: " Iwa" <p...@g...pl>

    dodam jeszcze , że kwota ta była w ubiegłym roku-czyli wtedy keidy powinna
    była zostać wypłacona - wolna od podatku, który były pracodawca jednak
    zapłacił.

  • 3. Data: 2004-04-22 20:05:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Iwa" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > dodam jeszcze , że kwota ta była w ubiegłym roku-czyli wtedy keidy
    powinna
    > była zostać wypłacona - wolna od podatku, który były pracodawca jednak
    > zapłacił.

    A co masz na wyroku? Jeśli pełną kwotę, to ja bym jednak z tym poszedł do
    komornika.

  • 4. Data: 2004-04-23 07:09:09
    Od: " Iwa" <p...@g...pl>

    > A co masz na wyroku? Jeśli pełną kwotę, to ja bym jednak z tym poszedł do
    > komornika.

    Tak, pełna kwota.

    czy wiele ryzykuję składając wniosek do komornika (który może okazać się
    bezzasadny)? Strona przeciwna jest bardzo złośliwa, ma bdb prawnika, więc na
    pewno tak łatwo nie odpuści. Jeszcze wytoczą mi jakieś powództwo opozycyjne...
    (-:

  • 5. Data: 2004-04-24 10:10:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    więc na
    > pewno tak łatwo nie odpuści. Jeszcze wytoczą mi jakieś powództwo

    Nic, pod warunkiem, że rzetelnie poinformujesz komornika, ze dostałeś tyle
    a tyle dobrowolnie.