  • 1. Data: 2006-05-10 12:21:22
    Temat: Apelacja....
    Od: "Tybek" <c...@w...pl>

    Mam sprawe przeciwko ZUSowi. Pierwsza zakonczyla sie wynikiem pozytywnym dla
    mnie. Niedawno dostalem poczta apelacje ZUSu. I tu mam pytanie: co musze
    zrobic? Z tyłu na takim malym świstku jest jakies zdanie o ozliwosci
    napisana odpowiedzi na apelacje, Czy to cos da i czy to jest konieczne? Czy
    sprawa juz znajduje sie sadzie wyzszej instancji i nie musze odpowiadac na
    ta apelacje i mam czekc na wezwanie do sadu? Z gory dzieki za wszelka pomoc
    pierwszy raz jestem w takeij sytuacji....

    --
    Tybek

  • 2. Data: 2006-05-10 13:16:13
    Temat: Re: Apelacja....
    Od: stern <s...@0...pl>

    Tybek napisał(a):
> [...]
    > ta apelacje i mam czekc na wezwanie do sadu? Z gory dzieki za wszelka pomoc
    > pierwszy raz jestem w takeij sytuacji....

    nic nie rób

    pozdr.

    ms