  • 1. Data: 2003-09-24 10:46:53
    Temat: Apelacja
    Od: Kris <k...@p...fm>

    Witam mam male pytanko moze troszke dziwne :)

    Termin skladania apelacji po wyroku w sprawie cywilnej wynosi 21 dni...
    Ale czy te dni sa kalendarzowe czy robocze ?
    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-09-24 11:06:28
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kris" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam mam male pytanko moze troszke dziwne :)
    >
    > Termin skladania apelacji po wyroku w sprawie cywilnej wynosi 21 dni...
    > Ale czy te dni sa kalendarzowe czy robocze ?

    kalendarzowe

  • 3. Data: 2003-09-24 14:56:28
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    muszi wrote:
    > Użytkownik "Kris" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

    > kalendarzowe

    a moze kalendarzowo- robocze , bo jesli termin przypada
    w dzien ustawowo wolny od pracy to :)

  • 4. Data: 2003-09-25 10:52:13
    Od: "muszi" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "onsok" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a moze kalendarzowo- robocze , bo jesli termin przypada
    > w dzien ustawowo wolny od pracy to :)

    art. 115 kc "jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na dzień
    uznany ustawowo za wolny od pracy, termin upływa dnia następnego "