    From: "Przemek" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apelacja
    Date: Sun, 30 Apr 2006 13:02:04 +0000 (UTC)

    > To akurat dla tej dyskusji jest nieistotne, prawda? Jeśli chcesz to dla
    > jakiś celów: badawczych, marketingowych etc mogę Tobie podesłać komplet
    > materiałów na priv.

    a podeslij jak mozesz, chetnie sobie poczytam

    > prawidlowo
    > Skarżący ( oskarżyciel prywatny) o wyłączenie sprawy spod jawności nie
    > wnioskował! To ędzia tak zadecydował a oskarżyciel się po prostu do tego
    > przychylił. Serio !

    alez postapil prawidlowo, przeczytaj przepis, z zalozenia sprawa o pomowienie
    jest niejawna a na wniosek pokrzywdzonego to sie moze zmienic.

    > Biegli dokładnie. Temat rzeka. Spieramy się m.in. o słownikowe pojęcia
    > niektórych użytych słów i o społeczną przydatnośćć tekstu. Ale to też na
    > priv jeśli chcesz.

    j.w. (w adresie utnij co trzeba)
    Ale co do spolecznej przydatnosci, to moim zdaniem jakbys nie cudowal
    przy pomowieniu nie mozna czyms takim sie tlumaczyc. Bo to kpina.
    To tak jakbys zwyzywal leppera od narkomanow nie posiadajac dowodow i zaslonil
    sie tym ze zalezy Ci an doborze najlepszych kandytatow. To tak na marginesie
    (i ogolnie bo nie wiem jak bylo w twoim przypadku) .

    P.