  • Data: 2006-05-02 16:52:56
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Dla mnie każdy dla którego jedynym argumentem w apelacji jest to że
    > sędzia był stronniczy
    "Stronniczość" sędziego nie była jedynym zarzutem apelacji, skąd to
    wziąłeś ?!
    >jest śmieszny,
    Wcale mi nie było do śmiechu gdy usłyszałem o 2 tys grzywny kary. Tak na
    marginesie, prędzej "odsiedzę" niż zapłacę. Dla zasady.
    >a nadto świadczy o tym że nie ma
    > merytorycznych argumentów.
    Jesteś akurat jak ten sędzia.Twierdzisz , że nie było argumentów a nie
    widziałeś apelacji.Były. Na przykład odmowa powołania biegłych. Katalog
    apelacyjnych zarzutów jest na prawdę długi.

    > Jak pisałbym apelację nigdy nie powołałbym się na rzekomą stronniczość
    > sądu. Do tego jest wniosek o wyłączenie sędziego.
    Johnson, zlituj się Ty nade mną! Jak u licha można stwierdzić "stronniczość"
    sędziego przed rozprawą??? Miałem złozyć wniosek o wyłączenie sędziego,
    ktorego po raz pierwszy na oczy widziałem?
    Twoja wypowiedż przypomina mi (wybacz) zarządzenie pewnego Naczelnika
    Ochotniczej Straży Pożarnej: Motopompy sprawdzać na pół godziny przed
    pożarem.

    > To źle myślisz.
    Może.
    Jaka jednak będzie Twoja odpowiedż gdy ( hipotetycznie) SO, który apelację
    przyjął, całkowicie ( hipotetycznie nadal ) uchyli wyrok SR
    bez powtórnego rozpatrywania sprawy? Ten wariant przedstawiono kilka postów
    wyżej.
    pzdr
    JZS