  • Data: 2006-05-02 14:45:44
    Temat: Re: Apelacja
    Od: "Janusz Z. Sawicki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson <j...@n...pl> napisał(a):

    > Wydaje mi się że należysz do ludzi, których nie można przekonać. Pewnie
    > swoje wiesz i nic tego nie zmieni, nawet wyrok SN.
    Nie jestem nieomylny jak papież. Popełniam błędy i mylę się jak większość z
    nas.Można mnie przekonać. Potrafię i przeprosić, i naprawić. Twoja uwaga
    jest krzywdząca.
    > Przyjęcie apelacji oznacza tylko i wyłącznie to że złożyłeś apelację w
    > terminie i nie zawiera ona braków formalnych.
    ???
    Najpierw dostałem pismo, że apelację przesłano do SO "celem nadania
    stosownego biegu". Rozumiem, że zbadano ją pod względem formalnym.
    Dwa tygodnie póżniej, otrzymałem następne pismo, że "apelacja od wyroku
    została przyjęta i przesłana wraz z aktami sądowymi do SO"
    Skoro (tak myślę ) nie zawiera braków formalnych i została przyjeta to jest
    merytorycznie uzasadniona?
    pzdr
    JZS