eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie) › Re: Aparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.
    onet.pl
    From: w...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)
    Date: 4 May 2004 14:37:18 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 23
    Message-ID: <5...@n...onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.test.onet.pl 1083674238 7693 213.180.130.18 (4 May 2004 12:37:18
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 May 2004 12:37:18 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 193.23.63.130, 192.168.243.39
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 4.0)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:212038
    [ ukryj nagłówki ]

    > 1. czy na zgłoszeniu przyjęcia do naprawy opisał pracownik dokładnie na czym
    > polega wada tj. jak się objawia ?
    "uszkodzony obiektyw", tylko i wylacznie
    > 2. czy odebrałeś rzeczony aparat potwierdzając ten fakt, jeśli tak dokument
    > jakiej treści podpisałeś ?
    jeszcze go nie odebralem, niemniej jednak poprosilem o uzasadnienie na pismie.
    Moze inaczej, w warunkach umowy zlecenia naprawy figuruje punkt, wg ktorego
    (mniej wiecej bo dokladnie nie pamietam) w szczegolnych przypadkach diagnoza
    lub naprawa sprzetu moze spowodowac trwale uszkodzenia innych czesci
    sprzetu...jednakze odnosze wrazenie, ze po prostu aparat nie jest drogi i
    serwis zaslanial sie bedzie uzasadnieniem, ze oczywiscie jest to ten szczegolny
    przypadek...z drugiej jednak strony nie bardzo rozumiem, jak mozna diagnozowac
    sprzet jednoczesnie uszkadzajac inne dzialajace elementy?
    to troche tak jakbym np. zaniosl do serwisu telewizor do regulacji obrazu i
    otrzymal kompletnie bezuzyteczny, bo tak bylo w umowie zlecenia naprawy.
    > 3. w jakim terminie od dnia zakupu sytuacja miała miejsce ?
    juz dawno po gwarancji

    pozdrawiam
    d.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1