eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie) › Re: Aparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)
  • Data: 2004-05-04 15:30:39
    Temat: Re: Aparat cyfrowy i serwis...help (lekko dlugie)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "wishya" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5e4c.000001ac.40973d10@newsgate.onet.pl...

    Podejrzewam, że proces cywilny jeśli byś nawet go wytoczył, byłby trudny i
    kosztowny. A wynik niepewny. Ja bym przesłał aparat paczką do
    przedstawiciela NIKON w Polsce, a jeśli go nie ma, to nawet do producenta
    informując o tym, co się stało w ich autoryzowanym serwisie. Jeśli nawet
    Tobie to nie pomoże (choć być może będą chcieli jakoś sprawę rozwiązać,
    choćby w imię dobrego imienia firmy) to na pewno ktoś się zainteresuje
    tym. Sprawdzi i ewentualnie da pśtyczka komu trzeba.

    Tylko dokładnie opisz całą sytuację. Bez dokładania niczego. U producenta
    siedzą specjaliści i będą w stanie wyjaśnić, czy faktycznie w serwisie
    ktoś wymontował coś (jako część zamienną na ten przykład), czy też
    faktycznie na przykład rozładowała się bateria, jak to sugeruje Leszek. A
    może stało się coś innego.

    Nie przerabiałem tego z NIKON-em, ale z kilkoma innymi firmami udało mi
    się o wiele więcej wywalczyć drogą sensownej korespondencji i ugody, niż
    procesu cywilnego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1