  • 41. Data: 2019-02-03 17:54:50
    Temat: Re: Antysemityzm jest najważniejszy? antysemityzm v. antypolonizm
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 16:59, A. Flip pisze:
    > Zalecenie ograniczania stopki/podpisu do 4 linii jest dla emaili
    > zapisane w RFC-1855 [A] "Netiquette Guidelines" sekcja 2.1.1
    > z roku 1995 (24 lata temu)._Któryś RFC_ to zmienił?

    ta Flap, zalecenia to nie ograniczenia, gdyby były nadal takie
    ograniczenia w technologii usenetu to by czytnik nie puszczał dłuższych
    stopek:)

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 42. Data: 2019-02-03 17:56:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-02-03 o 16:59, A. Filip pisze:

    > Zalecenie ograniczania stopki/podpisu do 4 linii jest dla emaili
    > zapisane w RFC-1855 [A] "Netiquette Guidelines" sekcja 2.1.1
    > z roku 1995 (24 lata temu). _Któryś RFC_ to zmienił?

    Ten sam, który dopuścił binarne stopki?

    > Tu jest grupa PRAWO. Jak "prawo RFC" nie nadąża za technologią to tym
    > gorzej dla technologii ;-)

    Ale RFC to prawo czy zalecenie? Bo nawet ten co to pisał/wymyślił nie
    uważał tego za standard.

    "This memo provides information for the Internet community. This memo
    does not specify an Internet standard of any kind. Distribution of this
    memo is unlimited."

  • 43. Data: 2019-02-03 18:12:39
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    nadir <n...@h...org> pisze:

> [...]
    >
    > "This memo provides information for the Internet community. This memo
    > does not specify an Internet standard of any kind. Distribution of

    No to uznajmy to za "zalecenie" _na piśmie_ . _Jak na razie_ jest to
    najlepsze (bo jedyne) wskazanie co ze _spisanej_ netykiety u2 ma łamać.
    "Konkurs wskazań" jeszcze trwa :-)

    --
    A. Filip

  • 44. Data: 2019-02-03 18:14:14
    Temat: Re: udostepniony wyrok z sadu na stronie
    Od: malagon <m...@g...com>

    > Doprawdy, malagon, uważasz że to co sądzi u2 o czymkolwiek ma
    > jakiekolwiek znaczenie? Uważaj z kim wymieniasz poglądy bo możesz
    > stracić na wymianie :)

    no właśnie widze, wyraznie pisze ze jak sad udzieli zgody, a tutaj nie
    udzielił

  • 45. Data: 2019-02-03 18:22:51
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:

    > ta Flap, zalecenia to nie ograniczenia, gdyby były nadal takie
    > ograniczenia w technologii usenetu to by czytnik nie puszczał
    > dłuższych stopek:)

    News serwer przez którego postuje (news.eternal-september.org) nie
    przyjmuje _od swoich użytkowników_ postów ze zbyt długą stopką.
    Jak widać po twoich postach news.neostrada.pl tego nie wymaga,
    choć moim skromnym zdaniem nie byłoby źle gdyby wymagał.

    --
    A. Filip

  • 46. Data: 2019-02-03 18:30:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 18:22, A. Flip pisze:
    > News serwer przez którego postuje (news.eternal-september.org) nie
    > przyjmuje_od swoich użytkowników_ postów ze zbyt długą stopką.

    to już twój problem Flap, nie ma obowiązku czytania ani stopek, ani tym
    bardziej postów w usenecie:)))))))))

  • 47. Data: 2019-02-03 18:32:36
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 03.02.2019 o 18:12, A. Flip pisze:
    > No to uznajmy to za "zalecenie"_na piśmie_ ._Jak na razie_ jest to
    > najlepsze (bo jedyne) wskazanie co ze_spisanej_ netykiety u2 ma łamać.

    zabawnyś Flap, jeśli twój czytnik nie przyjmuje mojej stopki, to po
    prostu jej nie czytasz, jak ustawisz filtr na mój adres e-mail, którego
    nie zmieniam, to nie będziesz czytał moich postów, to są proste
    sprawy:)))))))

  • 48. Data: 2019-02-03 18:32:54
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-02 o 07:17, malagon pisze:
    > konkurencja umiesciła wyrok nakazowy(nie zdarzyłem sie odwolac) na
    > swojej stronie internetowej
    A jak udowodnić, że umieściła na stronie? W każdej chwili mogą usunąć.
    Zrzut ekranu chyba to za mało.
    Konkurencja była stroną w sprawie?

    Robert

  • 49. Data: 2019-02-03 18:35:57
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 3 Feb 2019 16:34:06 +0100, nadir napisał(a):

    > Ale on wynikał z ograniczeń technologii. Technologia poszła do przodu a
    > zasady nie.

    Panowie, netykieta nigdy nie była sformalizowana. Zawsze to był luźny
    zbiór zasad normujacych komunikowanie się w internecie i niewiele w
    istocie odbiegał od zasad zwyczajnej grzeczności. Wyewoluował w pewnej
    mierze z 18 i 19-wiecznych zasad pisania listów. Zanim zaczniecie się
    okładać wyssanymi z palca argumentami, poczytajcie tu:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Netykieta
    I w paru innych miejscach by mieć szerszy pogląd. Owszem, w niektórych
    źródłach przeczytacie o stopce co ma mieć góra 4 wiersze. I owszem,
    transfery wzrosły o parę rzędów wielkości od tego czasu. Ale wciąż w
    mocy pozostaje etyczny nakaz niewywyższania swojej nacji nad inne w
    ramach gatunku i jak sądzę, będzie w mocy dopóki narodowość/pochodzenie
    etniczne nie stanie się prywatną, drugorzędną i nieistotną sprawą. Co
    nastąpi nie wcześniej niż po globalnej katastrofie której przeczucie
    mam. I obym się mylił :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 50. Data: 2019-02-03 18:36:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-02-03 o 18:32, u2 pisze:
    > zabawnyś Flap
    Już odpuść, bo Twojego nicka już poprawnie umieszcza. :-)

    Robert