  • 1. Data: 2005-09-15 10:58:36
    Temat: Antena w ogrodzie
    Od: md <m...@w...pl>

    Witam grupowiczów,
    Od wczoraj w porozumieniu z lokalnym aktywistą/internetowcem buduję maszt
    na ok. 10 m wys.(dostęp radiowy do internetu do 10 km) betonując podstawę
    masztu w odl. ok. 8 m od granicy oraz betonując uchwyty do odciągów w odl.
    ok. 1 m od granicy działki.
    Mam więc pytanie:

    - czy potrzebna jest zgoda sąsiada na tego typu inwestycje?
    - czy powinienem posiadać jakieś zgody budowlane ze Starostwa, czy innego
    urzędu?
    Sąsiad "obawia się silnego promieniowania, różnego rodzaju zakłóceń oraz
    piorunów".
    Ja natomiast obawiam się że może chcieć zablokować naszą inwestycję, czy
    może to zrobić ?
    Bardzo proszę o konkretne regulacje prawne w tym zakresie,abym mógł dobrze
    przygotować obronę, lub nadrobić zaleglości....
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2005-09-15 11:28:16
    Temat: Re: Antena w ogrodzie
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > - czy potrzebna jest zgoda sąsiada na tego typu inwestycje?
    > - czy powinienem posiadać jakieś zgody budowlane ze Starostwa, czy innego
    > urzędu?

    O ile pamietam to taki masz nalezy zglosic do urzedu gminy.

  • 3. Data: 2005-09-15 20:03:48
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    md napisał(a):

> [...]
    > podstawę masztu w odl. ok. 8 m od granicy oraz betonując uchwyty do
    > odciągów w odl. ok. 1 m od granicy działki.

    Niestety, to się nie uda. Pozwolenie na budowę. sąsiad cię załatwi bez
    najmniejszych problemów i możesz mieć spore kłopoty. To problem znany
    dobrze krótkofalowcom. Przeszukaj w googlach archiwum grupy
    p.r.radio.amatorskie

    MAc

  • 4. Data: 2005-09-16 17:01:26
    Od: "A.S." <T...@z...adres.poczty.pl>

    Witam..
    jesli juz cokolwiek betonujesz to po sprawie.. musisz miec pozwolenia na
    budowe i nic tego nie zmieni..
    Mozesz za to bez problemu postawic maszt na odciagach na podstawie nie
    wbetonownej i nikt nie bedzie mogl sie doczepic.. znajomy krotkofalowiec tak
    ma 14 metrow masztu na podwojnych odciagach i wielkie anteny - i nie musi
    miec pozwolenia - a zamiast sie bawic w jakies konstrukcje odkupil maszt
    (kratownice) od wojska

    Pozdr
    A.S.

  • 5. Data: 2005-10-08 08:12:04
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Thu, 15 Sep 2005 22:03:48 +0200, MAc napisał:

> [...]
    > najmniejszych problemów i możesz mieć spore kłopoty. To problem znany
    > dobrze krótkofalowcom. Przeszukaj w googlach archiwum grupy

    Do tego opinia o ,,oddziaływaniu na środowisko''.

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB

  • 6. Data: 2005-10-08 08:13:25
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Fri, 16 Sep 2005 19:01:26 +0200, A.S. napisał:
> [...]
    > miec pozwolenia - a zamiast sie bawic w jakies konstrukcje odkupil maszt

    To chyba jest tak że wolno postawić wszystko co nie jest ,,na stałe połączone
    z gruntem'' czy coś w tym stylu.