    From: "Minotaur" <b...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro - zastrzeżenie dowodu ??!?!?!
    Date: Fri, 28 Aug 2009 00:18:31 +0200

    > Jak dla mnie:
    > - nie wysyłac przedmiotu.
    > - zlozyc w banku o zabeczpiecznie kopii tytulu przelewu.
    > - zlozyc prywatny pozew o znieslawienie - chociazby dlatego iz bank moze
    > stracic zaufanie i nie
    > dostaniesz pozyczki czy dez znajdziesz sie na miedzybankowej liscie osob
    > niepewnych.
    > Osoba która cię oblsugiwala tez widziala tytul przelwu - automatycznie
    > stajesz sie osoba podejrzana
    > powie o tym innym pracownikom - ostracyzm spoleczny.
    > - pieniedzy nie odddawac, trkatowac je jako zaliczke na poczet kosztow
> [...]

    Kurcze szczerze mowiac to szkoda mi czasu i nerwow na az takie nazwijmy to
    umownie "pieniaczenie", nic przyjemnego lazic po tych roznych instytucjach,
    zwlaszcza dla kogos kto tego na codzien nie robi i nie lubi :) No i mam
    jeszcze dokladac kase do tego na pozwy ?:) Wiem ze z punktu widzenia
    prawnika to moze i tak wyglada ale normalny czlowiek srednio ma na to ochote
    ;)?

    W sumie moze i w teorii masz racje ale to chyba tez walenie troche za bardzo
    " z grubej rury" ... moze jakas opcja posrodku ?:) Cos w miare taniego i
    nie czasochlonnego a jeednoczesnie skutecznego .
    Nie chodzi mi o danie "nauczki" komus kogo nawet nie znam czy inne tego typu
    spory dla zasady ale o jakies efektywne rozwiazanie sprawy ... :)

    Z drugiej strony wkurza mnie oczywiscie takie zachowanie - z tym ze realnie
    co co wszystko da ? .Bank jest internetowy wiec "ostracyzm" mi nie grozi :)
    Sprawa wiec nie jest oczywista do wygrania pominawszy fakt ze zadna
    przyjemnosc sie sadzic - zwlaszcza ze poza tytulem przelewu nie ma zadnej
    innej reakcji ...

    Towaru jednak nie wysle bo nie chce byc w nic wrobiony - pozatym nie chce
    miec nic wspolnego z kims kto szasta "kradziezami" na oslep. Natomiast co
    robic dalej nadal nie wiem ...
    Pieniadze mam ochote zwrocic bo nie lubie przywlaszczac sobie nie swoich
    mimo wszytsko ... pozatym cholera wie czy przez takie samowolne
    "zatrzymanie" dopiero sobie nie mozna narobic kloptow ...