  • Data: 2005-09-09 17:44:07
    Temat: Re: Allegro - pytanie ..
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dobre słowo - bajer. Piórko jest (a przynajmniej dawniej było) znacznie
    > mniej precyzyjne. I jak ktoś chciał na poważnie się zajmować np.
    > kreślarstwem, to używał talbetu z myszką z 'celownikiem', a nie piórka.

    Te myszki "z celownikiem" to wogole zupelnie inna sprawa.
    Cale urzadzenie nazywa sie digitizerem i tam faktycznie nieobowiazkowym
    bajerem bylo piorko.

    Natomiast cos co sie nazywa "tablet" sklada sie zasadniczo z tabliczki i
    piorka. Tu za to nieobowiazkowym bajerem jest myszka.
    Sama podkladka z myszka to w sumie bezsens - lepiej kupic sobie dobra
    mysz optyczna.

    Pomijajac wzgledy techniczne to sa zupelnie inne urzadzenia - pierwsze
    adresowane raczej do inzyniera czy kartografa, a drugie raczej do grafika.

    > Wszsytkie elementy były wymienione. Także 'myszka'.

    Tu mozna by sie spierac.
    Dla mnie element "GRAPHICS TABLET" sklada sie z tabliczki i piora.

    Tak samo jak samochod sklada sie z pewnych czesci.
    I jezeli ktos wystawi na aukcje samochod ktory posiada:
    Autoalarm, Centralny zamek, Elektryczne szyby/lusterka, Homologacja na
    ciężarowe, Instalacja gazowa, Metallic, Poduszka powietrzna, Radio,
    Wspomaganie kierownicy
    To raczej nie bedziesz bronil sprzedawcy ktory przekaze kupujacemu
    samochod bez silnika i bedzie twierdzil ze nigdzie w ofercie nie
    wymienil silnika.
    Po prostu kazdy wie ze samochod=silnik+nadwozie+podzespoly.
    Tak samo tablet to raczej tabliczka+piorko

    > Nie zgadzam się z tym.

    Generalnie tablet bez piorka to oczywisty bezsens. Lepiej kupic mysz
    optyczna.
    A sprzedajacy celowo wprowadzil kupujacego w blad.

    > Na zamieszczonym zdjęciu wyraźnie widać, że zdjęcie jest nie na temat
    > (dotyczy modelu innej firmy).

    No nie jest to zbyt wyrazne.
    Mniej wiecej przypomina firme opisana www.uwagakomputery.pl, gdzie w
    reklamowce jest na zdjeciu monitor LCD, opis mowi "plaski monitor", a
    potem sprzedawca twierdzi ze CRT z plaskim kineskopem jest zgodny z tym
    co mialo byc.

    > Jedyne sensowne wyjście to takie, jakie zasugerował Goomich - ustawa o
    > sprzedaży konsumenckiej i 10 dni na zwrot w przypadku zakupu przez osobę
    > prywatną poza siedzibą firmy.

    A to na pewno najprosciej.
    Inna sprawa ze po sprzedawcy tego kalibru to obawial bym sie tego ze
    akarena odesle mu sprzet, a ten nieodesle mu pieniedzy...
    No ale niech probuje.