  • Data: 2006-01-07 21:51:15
    Temat: Re: Allegro-problem
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli nawet jak sprawa zostanie zgłoszona policji to i tak szanse
    > znalezienia oszusta są niewielkie, tak?
    > BTW: A czy Allegro jest w stanie sprwadzić z kąd się dana osobab logowała?

    A czemu martwisz się o znalezienie oszusta? Przeciez Tobie nie powinno
    zależeć na szukaniu oszusta, tylko na niezapłaceniu cudzej prowizji.

    Coś mi się wydaje, że to nie Tobie się włamano na konto, tylko chcesz
    uniknąć płacenia prowizji Allegro. No to sorry, my ci nie pomożemy
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl