    From: e...@g...pl (eusso)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro-policja-sprzedajacy
    Date: 17 Aug 2004 10:00:13 +0200

    Maciu napisał(a):

    > tak w ogole to zostalo to sprzedane nie przez moje konto tylko kolegi. Ja
    > oplacilem koledze wszelkie prowizje. Pieniadze kupujacy wyslal na moje konto
    > a nie kolegi. Wiec jakby nie patrzec widnieja 2 rozne nazwiska w sprawie.
    > Jedno moje na ktore zostaly przelane pieniadze i drugie kolegi na ktorym
    > zostalaa wystawiona aukcja. Czyli generalnie biorac pod uwage regulamin
    > allegro , to sprzedajacy nie dostal pieniedzy za sprzet ( bo dostalem je
    > ja ) wiec moze wystawic negatywa i po sprawie. Nie bylo aukcji. A kupujacy
> [...]

    Takią kombinację, aby twierdzić ( co jest niezgodne z rzeczywistością), że
    kupujacy nie dostał pieniędzy z całą surowościa odradzam!! Sprzedający bowiem
    sam ( swoją decyzją) wskazał konto ( chocby i nie swoje) na które kupujący miał
    był przelac kasę. W tym zakresie kupujący tak uczynił i nie mógł wówczas
    przypuszczać czyje de facto jest to konto. Ta okoliczność ( kto jest
    włascicielem konta bankowego) nie ma z resztą znaczenia dla oceny zgodności
    opisu aukcji z postepowaniem stron i faktycznymi okolicznosciami. Natomiast
    pamietaj, ze ,,uprawnioną'' osobą do wystąpień do Allegro jest ta, na którą
    konto jest zarejestrowane faktycznie. Nie twierdx również nigdy ,,rownie
    dobrze moglem sprzedac mu je uszkodzone bo tak sobie zyczyl''- to z pewnoscia
    nie było intencją stron w tej transakcji. Zwłaszcza, ze od początku musiałoby
    byc w opisie iz towar jest uszkodzony, a jak twierdzisz takiego opisu nie było a
    zamiast tego był opis iz w zakresie jego sprawności pewności sprzedający co do
    działania nie ma i kupujący nabywa na własna odpowiedzialność.

    Jak mniemam zgodnie z dotychczasowymi doswiadczeniami Allegro przez długi czas (
    około miesiaca) nie bedzie odpowiadało na korespondencję, a to w celu
    doprowadzenia do upływu czasu niezbednego do sciągania naleznej IM prowizji od
    przeprowadzonych na zamknietym koncie sprzedanych transakcji. Potem cos
    odpowiedzą, ale jakąś głupotę zupełnie nie zwiazana z meritum. Nastepnie znowu
    bedą udawali greka- byleby tylko merytorycznie do niczego sie nie dotknąć (
    konto dalej będzie zablokowane) i niczego faktycznie nie wyjasniać. To ich
    metoda. Pieniadze-dawaj. Obsługa- zerowa. Regulamin- to plakat, fasada, żeby
    wszyscy czuli się bezpiecznie i formalnie żeby nikt nie twierdził, ze to firma
    bez zasad. Sorry- zasadą jest: my uznajemy co dla nas korzystne, a
    regulamin.....phi- no i co z tego ze jest, skoro i tak MY decydujemy co i
    jak....