eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro - oszusci - spory prawne kupujacy - sprzedajacy , zlom na Allegro - co zrobic ? › Re: Allegro - oszusci - spory prawne kupujacy - sprzedajacy , zlom na Allegro - co zrobic ?
    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.polityka
    Subject: Re: Allegro - oszusci - spory prawne kupujacy - sprzedajacy , zlom na
    Allegro - co zrobic ?
    Date: Wed, 02 Aug 2006 11:33:55 +0200

    Darius napisał(a):
    > Mam pytanie dotyczace transakcji na Allegro jako kupujacy.

    <CIACH>

    Ale sie usmialem. Troche moze i masz racji, ale po wiekszosci nie.

    Po pierwsze, nie ma nakazu kupowania na allegro.
    Po drugie, nie zawsze mozna sprawdzic kazda ilosc sprzetu. Wiem, bo sam
    sprzedawalem hurtowo na allegro - inna bajka ze dawalem gwarancje.
    Po trzecie, jesli sie spodziewasz, ze kupisz np. nowego laptopa za
    300zł, to sam wystawiasz swiadectwo swojej naiwnosci.

    Sprzet sprzedawany jako niekompletny, uszkodzony ma tez swoja wartosc
    dla niektorych osob. Sam wole kupic np. caly uszkodzony notebook i
    powymieniac czesci ktore mi sa potrzebne do mojego, bo jest to tansze
    niz serwis mojego HPka.

    Zasada na Allegro jest prosta, najpierw nalezy myslec, a pozniej czynic.
    Efekty nieprzestrzegania tego sa takie, jak u watkotworcy - nacial sie i
    teraz kombinuje jak wybrnac ze skutku swojej naiwnosci i braku myslenia.

    Ja na Allegro sprzedalem setki urzadzen (glownie z sektora IT) i nowych
    i uzywanych - nikt nie mial pretensji, bo kazdy dobrze wiedzial na co
    sie decyduje. Co wiecej, sam dokonalem zakupow na allegro idacych juz w
    nascie tysiecy i tez jakos nigdy sie nie nacialem. Dlaczego? Bo zanim
    cos kupie, to pytam, doczytuje, sprawdzam i co najwazniejsze MYSLE! I
    nie daje sie zwiesc ofertom typu Super Nowy Laptop PIV 5Ghz, 1GB Ram itd
    za 1000zł.

    pozdrawiam,
    Przemek O.