  • Data: 2005-06-10 09:20:07
    Temat: Re: Allegro - odszkodowanie
    Od: "Marcin" <m...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..." napisał w wiadomości:

    > nop jak nie poniosl, stracil ew. klientow a tym samym zarobek.
    >
    > P.

    Oto dokladnie chodzi. Ponadto jest to utrata wiarygodnosci jesli klient
    zainteresowany aukcja (a wiele osob obserwowalo aukcje) trafia na strone z
    tekstem:
    "Aukcja została usunięta przez pracownika Allegro"
    Jesli nawet ponownie wystawie aukcje, klienci, którzy byli zainteresowani
    przedmiotem moga uznac mnie za nie wiarygodnego, gdyz z regulaminowych
    powodow wczesniejsza aukcja zostala wycofana przez serwis. Przedmioty byly z
    kategorii kolekcjonerskich - krag odbiorcow jest waski.
    Stad tez moje przypuszczenie ze osoba trzecia w ramach pozbycia sie
    konkurencji zglosila naruszenie zasad, a pracownik nie sprawdzil zarzutow,
    tylko usunal aukcje.

    pozdrawiam

    Marcin Stoch