  • Data: 2007-10-25 11:49:09
    Temat: Re: Allegro mnie zdenerwowało...
    Od: PawelM <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie płaci, nie czyta regulaminu i jeszcze chce się sądzić.
    > Faktycznie jakiś gorszy jesteś :-)
    ...no i tu się mylisz...
    Sprzedawałem duuuużo na allegro, miałem status super sprzedawcy...
    konto zostalo mi zablokowane przez negatywne komentarze, które
    dostałem z powodu pobytu w szpitulu!!! nie moglem ani wyslac przesylek
    ani odpowiedziec na emaile uzytkownikow czy serwisu allegro... ot cale
    zamieszanie z zablokowaniem konta.
    Pzdr.